Kører død i amningen (mor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

L-Mortil3

Joan ( Smallie ) skriver:

Fornemmer du han spiser fordi han har ondt i maven?

Sådan en havde jeg nemlig. Niels ville også gerne amme TIT og det var RIGTIG TIT men det var fordi han havde ondt i maven og det var den eneste måde han kunne finde ro på. Da knægten var 5 måneder vejet han 9.1 kg og han var kun blevet ammet.

Han kom til at veje så meget selv om jeg fik ham stoppet med at amme hver time. Han slugte maden og fik en masse luft med ned og så havde han navlebrok som heller ikke gjorde det bedre.

Jeg blev enig med sp om at hver 3 time måtte være fint til ham når nu han var så stor og måden jeg fik ham trukket mellem måltider var ved at putte ham i en bæresele, sut i munden og så en stofble ned så den ikke faldt ud. Og ret hurtig kom han ind i en rytme hvor han sov ok om natten. Men han sov ikke om dagen med mindre det var ved mig i bæresele. Den varme der blev mellem mig og ham når han sad der gjorde han bedre kunne komme af med luften

Og mellem 18 og 21 om aften kunne han så få lov at amme alt det han ville og det kom til at gå ret godt.

Måske det kan hjælpe lidt

Halvdelen af amningerne er jeg slet ikke i tvivl om er fordi han har maveknep, for med det samme han bliver lagt til kommer der en masse prutter, og oftest også en stor portion afføring.

Jeg har prøvet at have ham på maven på min arm når jeg går rundt, da det hjalp super på Liam, det virker dog ikke her.

En del er også hygge tror jeg, da han lige tager et par slurke og så ellers maser ansigtet ind i babsen og ligger sig til at sove.

- Nu vejer han ikke ret meget, og tabte sig rigtig meget da mælken løb til, så indtil videre gør det ikke så meget hvis han spiser lidt rigeligt og får taget på, men det er da bestemt noget jeg skal være obs på.

SP kommer jo sjældent her ved nummer 2, men tror da jeg vil forbi til åbenhus, lige få ham vejet og så lufte ammeudfordringerne... Jeg ammede jo ikke Liam, så det er SUPER svært lige at greje om man gør tingene helt forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Halbschön

Søde Line! Det ER bare en fase.. Den første måned spiste Nicolai også konstant, og fra den ene dag til den anden, var det hver 3-4.time.. Hæng i!! Stor krammer til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.