Ja som overskriften siger, er jeg simpelthen ved at køre lidt mere end DØD i den amning!
Lillebror spiser og spiser og spiser, jeg har bestemt ikke indtrykket af at der ikke er mælk nok (det nærmest vælter ud).
Lang historie kort:
Da han kom til verden spiste han hver eneste time og i en varighed af 30 min ca. I en alder af 10 dage spiste han hver 3. timne (SKØNT!), i en alder af 14 dage er vi tilbage til hver time - her konsulterer jeg SP hun siger han ikke skal have lov at spise så tit når han spiser så længe, og foreslår forskellige ting for at forlænge pausen mellem måltiderne, og virker de ikke skal han have en flaske en gang i mellem, han har så fået 1 flaske af 50 ml siden og KUN 1! - dette sammen med rådene forlængede spisetiden til hver 2. time....
MEN nu hele dagen idag har han spist hver ½-1 time... og jeg er VIRKELIG ved at køre død... Det er da super hyggeligt, men dælme ikke når man sidder låst fast i ammestilling dag og nat, der er ingen af os der sover (jo han gør mellem måltiderne) ...
Er bare kørt SÅ død! Så kære piger, lidt opmundtrende ord "Det er en fase, det går over" eller andet modtages! Evt. gode råd til at holde kampgejsten oppe - nu jeg endelig kan amme???!
Anmeld