Gyserfilm?! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

dorthemus

DLM skriver:

synes du?

den kan jeg slet ikke tage alvorlig synes den er så ringe.

Den er også ufrivillig morsom nogle gange, men den har nogle effekter som fik pulsen op alligevel...især slutningen, som dog også irriterede mig lidt.

Tror jeg fik hidset mig selv op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Fenja09

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok Har kun set 1eren og 3eren. FØJ

Ja det er jo lige om man kan lide den form for gyser hehe

Hvis man ikke kan holde til at se Saw, så kan jeg bestemt ikke anbefale " Frontiers"

Anmeld

22. marts 2011

DLM

dorthemus skriver:

Den er også ufrivillig morsom nogle gange, men den har nogle effekter som fik pulsen op alligevel...især slutningen, som dog også irriterede mig lidt.

Tror jeg fik hidset mig selv op

hehe jeg kunne ikke andet end grine af den

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

Fenja09 skriver:

Ja det er jo lige om man kan lide den form for gyser hehe

Hvis man ikke kan holde til at se Saw, så kan jeg bestemt ikke anbefale " Frontiers"

Altså jeg kan godt lide gyserfilm, men det jeg vil kalde for "splatterfilm" det er ikke mig. FØJ! ggg... Ja jeg har jo osse set Hostel 1 og 2 griner...

Anmeld

22. marts 2011

Fenja09

NR3ønskebarn skriver:

Altså jeg kan godt lide gyserfilm, men det jeg vil kalde for "splatterfilm" det er ikke mig. FØJ! ggg... Ja jeg har jo osse set Hostel 1 og 2 griner...

Splatterfilm?! Hehe det vil jeg hverken kalde, Saw eller Hostel

Splatterfilm har ikke så meget indhold, men faktisk kun blod, synes Saw indholder langt mere end det, der er også noget psykologisk i dem. I hvert fald de første

Anmeld

22. marts 2011

Chamomile

House of 1000 corpses + The Devils Rejects (af Rob Zombie) 

13 Ghost.

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

Fenja09 skriver:

Splatterfilm?! Hehe det vil jeg hverken kalde, Saw eller Hostel

Splatterfilm har ikke så meget indhold, men faktisk kun blod, synes Saw indholder langt mere end det, der er også noget psykologisk i dem. I hvert fald de første

Hehe nej ok Men når jeg siger splatterfilm, så mener jeg dem med blod og indvolde osv.. Ja der er noget psykologisk i de der saw film, for han giver dem jo et valg om de vil leve eller dø eller sådan noget.. Syg film ggg... Også Hostel....Er det 1 eren eller 2 eren hvor der er en mand som får skåret p....ken af? ggg.. Eller er det en hel anden film??

Anmeld

22. marts 2011

Fenja09

NR3ønskebarn skriver:

Hehe nej ok Men når jeg siger splatterfilm, så mener jeg dem med blod og indvolde osv.. Ja der er noget psykologisk i de der saw film, for han giver dem jo et valg om de vil leve eller dø eller sådan noget.. Syg film ggg... Også Hostel....Er det 1 eren eller 2 eren hvor der er en mand som får skåret p....ken af? ggg.. Eller er det en hel anden film??

Det er i Hostel II at pigen som er taget til fange er meget velhavende og køber sig ud og derefter skærer p*kken af ham, som havde købt hende...ja og så giver hun den til hunden hehe

Sej slutning!

Anmeld

22. marts 2011

wamse

Jeg er ved at se The Grudge lige nu, og den er edder sparkme klam  Shit den er slem, fik lige myrepatter over alt..........

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

Fenja09 skriver:

Det er i Hostel II at pigen som er taget til fange er meget velhavende og køber sig ud og derefter skærer p*kken af ham, som havde købt hende...ja og så giver hun den til hunden hehe

Sej slutning!

Ok tænkte jeg nok haha.. ja fed slutning griner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.