Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den-lykkeligste skriver: Gyserfilm?! kender du/i nogle fede film hvor der er gys i så må du/i meget gerne skrive navnet på filmen.
Gyserfilm?! kender du/i nogle fede film hvor der er gys i så må du/i meget gerne skrive navnet på filmen.
uhh jeg elsker gys
der er:
the unborn - den mest uhyggelige jeg har set længe
drag me to hell
white noise
besat - hvis man kan kalde det en gyser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dk_lady skriver: Ja, den er ret ulækker..!
Ja, den er ret ulækker..!
Og så er der ingen happy ending...føj!
Tror jeg havde filmen på mute halvdelen af tiden med en puden for øjnene
kiwilouise skriver: uhh jeg elsker gys der er: the unborn - den mest uhyggelige jeg har set længe drag me to hell white noise besat - hvis man kan kalde det en gyser
dorthemus skriver: Og så er der ingen happy ending...føj! Tror jeg havde filmen på mute halvdelen af tiden med en puden for øjnene
Ja, jeg blev lidt skuffet over slutningen.. og flere gange måtte jeg også trække dynen over hovedet eller holde mig for øerne.
Der er godt nok rigtig mange gode gysere, men en favorit er " Frontiers", den er godt nok fransk, men hold op den er god! Og ellers så synes jeg også at Hostel 1+2 er gode
Kunne sagtens nævne en længere række af gode film, men så ville det blive et laaangt indlæg
Fenja09 skriver: Der er godt nok rigtig mange gode gysere, men en favorit er " Frontiers", den er godt nok fransk, men hold op den er god! Og ellers så synes jeg også at Hostel 1+2 er gode Kunne sagtens nævne en længere række af gode film, men så ville det blive et laaangt indlæg
colletor
The amtyville horror
Haunted in connecticut
Mr. brooks
Identity
the grudge, the eye (den japanske version!), the ring, the descent 1, roadkill, rec, hostel, funny games, paranormal activities (Advarsel, du sover ikke i flere dage efter!) og mange flere. Er selv kæmpe gyserfan
Baby-støv skriver: colletor The amtyville horror Haunted in connecticut Mr. brooks Identity
Selvfølgelig
Number 23 med jim carry ved dog ikke det kaldes en gyser... Men fed er den...
linselouise skriver: the grudge, the eye (den japanske version!), the ring, the descent 1, roadkill, rec, hostel, funny games, paranormal activities (Advarsel, du sover ikke i flere dage efter!) og mange flere. Er selv kæmpe gyserfan
Paranormal Activity...pyhhh den var faneme uhyggelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128