Ok piger hjælp mig lige her, er jeg dum???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

FamilienJensen

Har ikke selv prøvet den. Men ham der stod fader til min datter, har en. Han havde tabt sig inden han købte den, men den hjalp ham med at få strammet op og tabt sig lidt mere.. Så han siger god for den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

smlmea

Som fitness instruktør kan jeg fortælle dig,at der ingen nemme genveje er til flad og stærk mave,og denne maskine,lover mere end den kan holde.

Vil du have en flad mave,er det masser af cardio træning,og mavebøjninger,gerne med vægtmodstand,der er vejen frem.

Anmeld

23. marts 2011

DK

Husk også, at man kan have den smukkeste sixpack, men er der fedt på maven så skjuler det den derunder! Derfor skal man tabe fedt på hele kroppen for at få den flade mave/mavemusklerne frem (som jo så skal trænes for at blive synlige og flotte)

Prøv evt. at søge på flad mave på godmorgen danmark. De havde sådan en mave-ekspert inde og give gode råd og tips til nemme træningsøvelser man kunne lave hjemme!

Anmeld

23. marts 2011

K.Rehder

Kan sagtens være den virker...Købte engang selv sådan et mavebælte (der giver stød) til at træne mavemusklerne...Det var bestemt ikke rart men det virkede nu meget godt... trænede dog også ved siden af, men det gav alligevel noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2011

Christopher&Andreas

gitte&christopher skriver:

overvejer kraftigt denne mennn meenn!! tror i på den virker og at det er pengene værd?? eller er jeg bare dum at hoppe på deres rreklamer??

http://www.tvshop.com/DK/products/201257/210539

mvh gitte

NÅhh ja jeg købte denne skrummel af en maskine alligevel fandt den dog lidt billigere hos ellos.dk (1600) Har brugt den et par dage og kan godt mærke mine arm muskler er brugt godt...

vender tilbage når jeg har brugt den en 3ugers tid med feedback...

laver dog også mavebøjninger men har ikke brug for at tabe mig (4kg max) kvinder vil vel altid tabe sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.