Ok piger hjælp mig lige her, er jeg dum???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Christopher&Andreas

overvejer kraftigt denne mennn meenn!! tror i på den virker og at det er pengene værd?? eller er jeg bare dum at hoppe på deres rreklamer??

http://www.tvshop.com/DK/products/201257/210539

mvh gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

signe.

du er ikke dum.. men højst sandsynligvis har alle dem der medvirker i reklamerne brugt mange forskellige midler end bare lige den... tror ikke selv på de der mirakelmaskiner som påstår at de træner HELE kroppen på en gang.. så det vist billigere og mere effektivt at løbe en tur, og lave mavebøjninger

Anmeld

22. marts 2011

Mor010711

Don't do it!

Anmeld

22. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Mor-til-Hasse skriver:

du er ikke dum.. men højst sandsynligvis har alle dem der medvirker i reklamerne brugt mange forskellige midler end bare lige den... tror ikke selv på de der mirakelmaskiner som påstår at de træner HELE kroppen på en gang.. så det vist billigere og mere effektivt at løbe en tur, og lave mavebøjninger

Anmeld

22. marts 2011

Christopher&Andreas

Mor010711 skriver:

Don't do it!

har du erfaringer???

Anmeld

22. marts 2011

Christopher&Andreas

Mor-til-Hasse skriver:

ja du har nok ret..

Anmeld

23. marts 2011

Mor010711

gitte&christopher skriver:

har du erfaringer???

Nej overhovedet ikke faktisk. 

Men alle de der TV-shop produkt-reklamer de har noget hypnose, såp uanset hvad det er for et produkt de vil sælge os, så bliver man jo overbevist om at det virker. Man tror jo på dem. Nu har jeg ikke nærstuderet denne her maskine, men jeg har svært ved at tro på at den kan noget som noget sund kost og lidt løbeture og mavebøjninger ikke kan klare. 

Tror bare generelt ikke på de der mirakelmaskiner. 

Anmeld

23. marts 2011

betski

Mor010711 skriver:

Nej overhovedet ikke faktisk. 

Men alle de der TV-shop produkt-reklamer de har noget hypnose, såp uanset hvad det er for et produkt de vil sælge os, så bliver man jo overbevist om at det virker. Man tror jo på dem. Nu har jeg ikke nærstuderet denne her maskine, men jeg har svært ved at tro på at den kan noget som noget sund kost og lidt løbeture og mavebøjninger ikke kan klare. 

Tror bare generelt ikke på de der mirakelmaskiner. 

Well sådan er det vel med alt. Får man ikke den rigtige kost, men dyrker motion taber man sige ikke. Får man den rigtig kost men ikke dyrker motion, så kan man kun tabe sig til et vist punkt, eller i hvert fald bliver man ikke strammet op. Alt tæller når man forsøger at få et vægttab. Men man kan naturligvis ikke regne med, at man kommer sovende til det. Jeg tror denne maskine hjælper en til at få fat i nogle muskler som kan være lidt svære at få fat i. Men jeg kunne aldrig drømme om at give 2000 kr for dem. Havde vi den i motionscentret ville jeg klart bruge den.

Anmeld

23. marts 2011

meem

Min veninde købte den kort tid efter hun havde født.. og vi brugte den begge når jeg besøgte hende... man kan tydeligt mærke på musklerne det virker... men AV hvor får man altså ondt i sine knæ af den...

Tror hun brugte den max en måned...

Anmeld

23. marts 2011

Giraffen

gitte&christopher skriver:

overvejer kraftigt denne mennn meenn!! tror i på den virker og at det er pengene værd?? eller er jeg bare dum at hoppe på deres rreklamer??

http://www.tvshop.com/DK/products/201257/210539

mvh gitte

du vil få mere gavn af en maskine, der træner de store muskler til forbrænding

den maskine du overvejer er mere en der toner og opstrammer de indre mavemuskler, hvilket også er super godt, men man forbrænder ikke så meget som hvis man fx træner de store lårmuskler, så den er god til den tynde men utrænede person, der gerne vil strammes lidt op på maven, men ikke til vægttab/slank mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.