Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Secrets skriver: Æbler i tynde skiver drysset med kanel bagt i ovnen til de er lækre lune, og så med en sjat cremefraiche på
Æbler i tynde skiver drysset med kanel bagt i ovnen til de er lækre lune, og så med en sjat cremefraiche på
Det er guf til ganen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Secrets skriver: Ja, det kender jeg godt! Man bliver ved med at tænke på noget, og så er det ikke lige det alligevel osv. Ellers køb en pose chips! Hehe
Ja, det kender jeg godt! Man bliver ved med at tænke på noget, og så er det ikke lige det alligevel osv. Ellers køb en pose chips! Hehe
mth1987 skriver: Er kommet frem til jordbær med fløde eller is med knuste skildpadder i Ville nok være bedst bare at droppe det
Er kommet frem til jordbær med fløde eller is med knuste skildpadder i Ville nok være bedst bare at droppe det
Ååååårh det lyder ellers godt. Kunne totalt godt spise skildpaddeis faktisk lige nu.
Hvad med at købe nogen friske jordbær, og dyp enden af jordbærene, i noget chokolade som du smelter? Stil dem så i køleskabet så chokoladen stivner, og vupti en hurtig og nem dessert, som smager skønt
Secrets skriver: Ååååårh det lyder ellers godt. Kunne totalt godt spise skildpaddeis faktisk lige nu.
mth1987 skriver: Det undskylder jeg Men man skal selv putte dem i for de færdig lavet smager ikk godt syntes jeg. En billig is der lige tøes op til den er blød og så hakkes skildpadder og blandes i og i fryser med isen nam nam
Det undskylder jeg Men man skal selv putte dem i for de færdig lavet smager ikk godt syntes jeg. En billig is der lige tøes op til den er blød og så hakkes skildpadder og blandes i og i fryser med isen nam nam
Puuuha, du frister nu!!
Secrets skriver: Puuuha, du frister nu!!
mth1987 skriver: Mmm gulerødder æbler melon broccoli...Hjælper det
Mmm gulerødder æbler melon broccoli...Hjælper det
Det øgede i hvert fald kvalmen
mmmmm, nu får jeg lyst til jordbær med vanillecreme...... og masser af sukker på...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128