Hvad leger din 1årige med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

B&J

linselouise skriver:

Putteraketten har Lauritz også, den er et hit! Især for faren som synes at damen inde i raketten siger " 3,2,1 affØring"

ÅHH nej nej nej siger din også det, det gør min kæreste også hvad sker der lige for de mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Mi

I den alder blev mine piger meget fysiske. Der skulle hoppes, svinges, rulles, tumles, gynges osv. De legede egentlig mest i vindueskarmene og reolerne og svingede sig i gardinerne

Ellers så har jeg nogle biler i shoppen som kan skilles ad, Automoblox, de er faktisk super gode til den alder og flere år frem

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

Hvor er det bare skønt og dejligt med så mange svar!!! Tusind, tusind tak for hjælpen!!!

Anmeld

22. marts 2011

L.J.L

B&J skriver:

ÅHH nej nej nej siger din også det, det gør min kæreste også hvad sker der lige for de mænd

Haha ja det er en underlig ide

Anmeld

22. marts 2011

B&J

linselouise skriver:

Haha ja det er en underlig ide

ja tænk hvis det var barnets første ord

Anmeld

22. marts 2011

L.J.L

B&J skriver:

ja tænk hvis det var barnets første ord

Hi hi det er der ingen fare for her, min drengs første ord er " søvsuer" så det siger han til alt nu

Anmeld

22. marts 2011

Hasselnødden

meem skriver:

vi spændte de to bagerste hjul så stramt de ikke kun dreje rundt og lagde så en tung kogebog i vognen... så havde hun meget lettere ved at gå med den

Det gjorde også tricket her

Anmeld

22. marts 2011

B&J

linselouise skriver:

Hi hi det er der ingen fare for her, min drengs første ord er " søvsuer" så det siger han til alt nu

såå sød

Anmeld

22. marts 2011

LC

Her er ynglings tingen helt klart hendes legekøkken + køkkenting.

Så er Alt men musik lyd et hit, hun har en lille plastik bondegår med knapper der spiller lyde, den er fantastisk, selvom jeg synes det var lidt dårligt ting at få i 1års fødselsdagsgave, så har min datter fået mig overbevidst om at det nok var den bedste gave hun fik den dag...

Og så har hun en æsel (fra tiger) der synger shanaia twain(staves) og vifter med ørene, man bliver hurtigt træt at høre den sang, men min datter elsker den og har haft den siden jul, og den er stadig et stort hit selvom den kun kan 1 sang..

Fandt lige et billede, hende bondegård minder om denne, det er bare en anden, men samme ide. med at der er dyr man kan trykke på og de siger lyde eller spiller musik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.