Hvad leger din 1årige med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Malene84

Hej piger,

Mine drenge er begyndt at kede sig helt vild  - de gider ikke længere baby-legetøj  og nu er jeg så helt på spanden... for jeg gider ikke blive ved med at købe, købe, købe - hvad er dit barns favoritting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

AnneBJ

Vi gav vores niece et hammerbrædt i 1 årsfødselsdagsgave..: Selvom hun ikke helt fatter konceptet, og nok heller ikke har kræfter til at hamre de der "stifter" igennem, så er den gave bare et hit!

Desuden er hun helt vild med sin puttekasse - du ved, den med figurformede huller som man kan putte "klodser" ned i ... Stadig fatter hun ikke at figurerne skal passe til, men den er sjov.... 

Anmeld

22. marts 2011

Lise

Stabelkasser, legetøj med knapper og lyd, biler med lyd, musikdimser og så bruger han meget tid på at kravle op og (falde) ned af ting..

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

AnneBJ skriver:

Vi gav vores niece et hammerbrædt i 1 årsfødselsdagsgave..: Selvom hun ikke helt fatter konceptet, og nok heller ikke har kræfter til at hamre de der "stifter" igennem, så er den gave bare et hit!

Desuden er hun helt vild med sin puttekasse - du ved, den med figurformede huller som man kan putte "klodser" ned i ... Stadig fatter hun ikke at figurerne skal passe til, men den er sjov.... 

åh det er da rigtigt, det havde jeg glemt alt om - taaak

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

Lise skriver:

Stabelkasser, legetøj med knapper og lyd, biler med lyd, musikdimser og så bruger han meget tid på at kravle op og (falde) ned af ting..

hahaha... ja... gad vide hvornår de har faldet nok og tænker "okay, det her må jeg bare til at lære NU"  Villads har sindssygt mange buler for tiden fordi han kaster sig rundt og op på ting han ikke kan  komme ned fra.

Anmeld

22. marts 2011

meem

Min datter brugte sin gåvogn meget, lego doplo og træpuslespil.. det var vidst hendes farvoritter

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

meem skriver:

Min datter brugte sin gåvogn meget, lego doplo og træpuslespil.. det var vidst hendes farvoritter

Gåvognen stikker af - haha - men vi overvejer at lægge en mursten eller to i den!!! Super - tak - de andre er hermed røget på ønskelisten

Anmeld

22. marts 2011

meem

Malene84 skriver:

Gåvognen stikker af - haha - men vi overvejer at lægge en mursten eller to i den!!! Super - tak - de andre er hermed røget på ønskelisten

vi spændte de to bagerste hjul så stramt de ikke kun dreje rundt og lagde så en tung kogebog i vognen... så havde hun meget lettere ved at gå med den

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

meem skriver:

vi spændte de to bagerste hjul så stramt de ikke kun dreje rundt og lagde så en tung kogebog i vognen... så havde hun meget lettere ved at gå med den

det skal helt klar afprøves

Anmeld

22. marts 2011

meem

Malene84 skriver:

det skal helt klar afprøves

hehe altså det virkede her ...

Men held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.