Lidt for meget af svigermor :O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Vidunderligeunger

hahaha, sorry.. men DET der er bare min svigermor da jeg var gravid og specielt efter vi fik Alberte

Jeg fik min kæreste til at sige til dem de gerne lige måtte give lyd inden de kom brasende - siden har vi ikk set dem heroppe hihi hun vandede også mine blomster når hun var her og gik og rydede op jeg var ved at blive sindsyg - men nu kommer hun (heldigvis) ikke mere hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Det er simpelthen frygteligt... Men hun skriver eller ringer altdi når hun kommer.. og er så uheldig at "min"bil ikke virker pt. så har ingen undskyldning for ikke at være hjemme... og så det squ svært at sige hun skal blive væk.. :O(

Anmeld

23. marts 2011

Kildebakken

Lyder til at hun trænger til en fritidsinteresse, som ikke er dig:-) Tænker at det er vigtigt at du lærer at sætte grænser for hende før den lille kommer, for så bliver man for alvor følsom. Jeg ville bare skrive helt nøgternt, at det ikke passer så godt den dag, ingen forklaring. Det er helt ok at sige tak, men nej tak! Og så dyb udånding, nu er I jo den "voksne" generation og de bliver kun mere umulige herfra:-)

Anmeld

23. marts 2011

Sabina

Anonym skriver:

Uhhh tro mig, har alt for mange gange sagt jeg bare skal hygge for mig selv.. men den fiser ikke ind... Og hun skriver altid før hun kommer, såååå....

Det er også en selvfølge at vi skal komme hver weekend og spise hos dem.. Hvor kæresten os flere gange har sagt til dem at det ik er en selvfølge vi vil komme hele tiden... Det forstår de squ heller ik...

Men ja, det er nok bare til en dag tøsen er kommet til verden, at jeg får det sagt.... (hun har ferie ugen op til og ugen efter termin).. JUhuuuuu

åhh puha. Det ville jeg godt nok brække mig over i længden
Ja selvfølgelig gør hun det for at være sød. Men, du bliver nød til at sige det er dig der er gravid, og ikke hende .
og at du har brug for plads..

Håber i for det ordnet.

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja det ku godt ske jeg skulle ta mig sammen og få sagt til hende, at det godt kan blive for meget... Er bare ik så go til at sku sige tingene SÅ direkte.. Men hentydningerne forstår hun jo desværre ikke... Og tøsen kan komme når som helst nu, så det nok ved at være på tide :O(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.