Vi skal ha' en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

170811

birthee skriver:

Det var sådan en 50/50, så vi går bare og glæder os til jeg har født - vi har en dreng i forvejen, så en pige ville være helt fint med mig!!! Men ligemeget hvad, så glæder vi os til nr. 2

Ja det ville være lækkert med en af hver

Så er der en storebror til at passe på hende i byen om mange år

Min kæreste ville helt klart helst have en dreng, (han ville også blive glad for en pige), men han siger bare at som far er der mange flere bekymringer når det er en pige end en dreng. Ved ikke om det passer men kan godt følge ham Jeg var fuldstændig ligeglad, men synes egentlig det er ret fedt at vi skal have en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

birthee

170811 skriver:

Ja det ville være lækkert med en af hver

Så er der en storebror til at passe på hende i byen om mange år

Min kæreste ville helt klart helst have en dreng, (han ville også blive glad for en pige), men han siger bare at som far er der mange flere bekymringer når det er en pige end en dreng. Ved ikke om det passer men kan godt følge ham Jeg var fuldstændig ligeglad, men synes egentlig det er ret fedt at vi skal have en dreng

Ja, så ville storebror have en at holde i ørerne... Jeg synes da det ville være rart med en pige, da vi nok ender med at holde os til de 2 børn vi vil have inden for nær fremtid... Men man ved jo selvfølgelig aldrig om man skifter mening... Jeg ved heller ikke om det holder, det med at der er mere at se til med piger, ved bare mine forældre siger det er anderledes at have en teenage-datter idag (min søster er 18), end det var da jeg var i den alder... (der er 12 års forskel på mig og min søster...)

Anmeld

22. marts 2011

RiUL

170811 skriver:

Nej plukveer desværre Har hårdt fysisk arbejder, så nu er det bare at slappe af de næste 20 uger.

Øv med ryggen, må være forfærdeligt :/ Rygsmerter er aldrig sjovt.

Åh nej altså Ja, så er det bare at holde sig i ro

Nej, det er lidt irriterende at skulle gå og have ondt, især når man ikke lige kan tage lidt smertestillende i ny og næ pga baby

Anmeld

22. marts 2011

170811

birthee skriver:

Ja, så ville storebror have en at holde i ørerne... Jeg synes da det ville være rart med en pige, da vi nok ender med at holde os til de 2 børn vi vil have inden for nær fremtid... Men man ved jo selvfølgelig aldrig om man skifter mening... Jeg ved heller ikke om det holder, det med at der er mere at se til med piger, ved bare mine forældre siger det er anderledes at have en teenage-datter idag (min søster er 18), end det var da jeg var i den alder... (der er 12 års forskel på mig og min søster...)

Tror helt bestemt også der er forskel!

Hvis jeg bare kigger på da jeg selv var 14-15-16 år, også kigger på pigerne på 14-15-16 år idag, så synes jeg da at jeg kan se væsentlige forskelle i påklædning, væremåde osv. Og jeg er altså ikke oldgammel, kun 22

Anmeld

22. marts 2011

birthee

170811 skriver:

Tror helt bestemt også der er forskel!

Hvis jeg bare kigger på da jeg selv var 14-15-16 år, også kigger på pigerne på 14-15-16 år idag, så synes jeg da at jeg kan se væsentlige forskelle i påklædning, væremåde osv. Og jeg er altså ikke oldgammel, kun 22

Jeg synes der er mega forskel - nu bliver jeg så også 30 i år, så synes jo også nogle af dem på de der 16-18 år er noget anderledes klædt end jeg ville bryde mig om at min pige var...

Anmeld

22. marts 2011

Mamacita til 2 piger

TILLYKKE!!! hvor skønt... Min kæreste har også hele tiden sagt: "Hvor der kommer en mand ind, kommer der en mand ud!!!" fnis Vi troede også vi skulle have en dreng, dog kunne de ikke se det ved MD da den lå med krydsede ben.. Men jeg var sikker på at det var en dreng.. Til ekstra scanning så vi så at det var en lille pige.. Så nu er han ikke så kæphøj længere.. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.