Vi skal ha' en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

170811

RiUL skriver:

Tillykke med det  

- Min kæreste havde også påstået fra starten at vi skulle ha en dreng, og sørme så hehe

Haha det er jo fifty fifty

Men min kæreste har påstået lige fra start at han kun kunne lave lækre små fodbold drenge.. Haha  Så han havde sku ret :p Du er lige i hælene på mig, hvornår har du termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

RiUL

170811 skriver:

Haha det er jo fifty fifty

Men min kæreste har påstået lige fra start at han kun kunne lave lækre små fodbold drenge.. Haha  Så han havde sku ret :p Du er lige i hælene på mig, hvornår har du termin?

Hehe, men det er dejligt med drenge

Jeg er sat til den 3. september

Anmeld

22. marts 2011

170811

RiUL skriver:

Hehe, men det er dejligt med drenge

Jeg er sat til den 3. september

ja jeg glæder mig også til han kommer ud til os Selvom jeg synes der er ubeskriveligt længe til.

Jeg har den 17. august

Anmeld

22. marts 2011

RiUL

170811 skriver:

ja jeg glæder mig også til han kommer ud til os Selvom jeg synes der er ubeskriveligt længe til.

Jeg har den 17. august

Ja, det føles som laaang tid Men er sikker på at lige pludselig er tiden gået  

Anmeld

22. marts 2011

170811

RiUL skriver:

Ja, det føles som laaang tid Men er sikker på at lige pludselig er tiden gået  

Ja det håber jeg!

Er desværre sygmeldt, så tiden bliver nok lang, men så har jeg da mulighed for at nyde graviditeten og ikke mindst... SOMMEREN

Anmeld

22. marts 2011

RiUL

170811 skriver:

Ja det håber jeg!

Er desværre sygmeldt, så tiden bliver nok lang, men så har jeg da mulighed for at nyde graviditeten og ikke mindst... SOMMEREN

Sikke noget møg, er det bækkenløsning?

Jeg er også sygemeldt, men det er pga min ryg, men ja så kan man nyde sommeren Det er altså lækkert nok

Anmeld

22. marts 2011

birthee

Tillykke!!!! Min mand mener vi skal have en pige, men skanningen kunne ikke fortælle noget - så vi går bare og venter de sidste par uger nu...

Anmeld

22. marts 2011

170811

birthee skriver:

Tillykke!!!! Min mand mener vi skal have en pige, men skanningen kunne ikke fortælle noget - så vi går bare og venter de sidste par uger nu...

Uh ha så er det en kæmpe overraskelse til fødslen Kunne de intet se på scanningen? Vores var der ikke nogen tvivl om, tappen var ikke til at tage fejl af

Anmeld

22. marts 2011

170811

RiUL skriver:

Sikke noget møg, er det bækkenløsning?

Jeg er også sygemeldt, men det er pga min ryg, men ja så kan man nyde sommeren Det er altså lækkert nok

Nej plukveer desværre Har hårdt fysisk arbejder, så nu er det bare at slappe af de næste 20 uger.

Øv med ryggen, må være forfærdeligt :/ Rygsmerter er aldrig sjovt.

Anmeld

22. marts 2011

birthee

170811 skriver:

Uh ha så er det en kæmpe overraskelse til fødslen Kunne de intet se på scanningen? Vores var der ikke nogen tvivl om, tappen var ikke til at tage fejl af

Det var sådan en 50/50, så vi går bare og glæder os til jeg har født - vi har en dreng i forvejen, så en pige ville være helt fint med mig!!! Men ligemeget hvad, så glæder vi os til nr. 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.