Vinterstøvler, dreng 7 år HVOR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2008

Tullebobs

Fandt lige disse på Bilka.dk /kan nok osse købes i tøj og sko, hvis det ligger tættere på, hvor du bor.

viewer.zmags.com/showmag.php

De er på side 18.

De går til str 39, og koster 129 kr i denne uge.

Kram fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Zuzet

Eva skriver:

Zuzet skriver:

Hej alle sammen

HJÆÆÆÆLP :-)

Jeg har lavvande i kassen da mit føl er indlagt på hestehospital og nu skal der spares....

Jeg mangler et par vinterstøvler til min kæmpefodet søn på 7 år der bruger str 38

Kan det virkelig være rigtigt man kun kan få støvler til 699-799,-?

Så hvis i har set eller kender støvler i ok god kvalitet til lidt billigere penge. tilbud mm. så hjælp mig endelig :-D

Hilsen

Lotte

Hold da op nogle fødder-griner- jeg ville også kikke i Bilka osv. men der er også mange skobutikker der har nogle gode tilbud..
Må jeg spørge hvor høj din søn er??
Knus..

Hej Eva

Jeg ved faktisk ikke hvor høj han er men han bruger str 134 men mest i 140 og i jakke bruger han str 10 år

Han er min. ca 1 helt hovede højere end alle de i hans klasse.

Hans far brugte str 47 i sko da han var 12 år så håber virkelig ikke Sebastian har tænkt sig det samme

Hilsen

Lotte

Anmeld

16. oktober 2008

Zuzet

Tullebobs skriver:

Fandt lige disse på Bilka.dk /kan nok osse købes i tøj og sko, hvis det ligger tættere på, hvor du bor.

viewer.zmags.com/showmag.php

De er på side 18.

De går til str 39, og koster 129 kr i denne uge.

Kram fra Trine

Hejsa

De ser da fine ud, kender du kvaliteten?

Hilsen

Lotte

Anmeld

16. oktober 2008

Tullebobs

Vi har ikke selv haft dem, men sådan noget beaver plejer da at være både varmt og vandtæt, så mon ikke de er helt okay

Kram fra Trine

Anmeld

16. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Så lykkes det endelig at finde et par sko til ham :-D

I Paw sko fandt jeg et par spider støvler fra Kangaros (staves?) nedsat til 299,- så dem købte vi....

Han fandt dem selv og syntes de var bedre end de andre vi havde prøvet som kostede 699,- 799,- og 899,- så det var jo dejligt

TUSIND tak for hjælpen

Hilsen

Lotte

Anmeld

16. oktober 2008

miver

Zuzet skriver:

Hejsa

Så lykkes det endelig at finde et par sko til ham :-D

I Paw sko fandt jeg et par spider støvler fra Kangaros (staves?) nedsat til 299,- så dem købte vi....

Han fandt dem selv og syntes de var bedre end de andre vi havde prøvet som kostede 699,- 799,- og 899,- så det var jo dejligt

TUSIND tak for hjælpen

Hilsen

Lotte

Vi har flere gange købt de billige vinterstøvler fra Bilka og vi har været meget tilfredse

Knus mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.