Vinterstøvler, dreng 7 år HVOR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Zuzet

Hej alle sammen

HJÆÆÆÆLP :-)

Jeg har lavvande i kassen da mit føl er indlagt på hestehospital og nu skal der spares....

Jeg mangler et par vinterstøvler til min kæmpefodet søn på 7 år der bruger str 38

Kan det virkelig være rigtigt man kun kan få støvler til 699-799,-?

Så hvis i har set eller kender støvler i ok god kvalitet til lidt billigere penge. tilbud mm. så hjælp mig endelig :-D

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

MorCamilla

Har du evt prøvet i bilka eller lignende butikker??

Jeg kender ingen ting til deres kvalitet af børnefodtøj, men jeg har selv købe nogle sko der, som jeg er glad for, og de er forholdsvis billige med fodtøj...

Anmeld

15. oktober 2008

Zuzet

MorCamilla skriver:

Jeg kender ingen ting til deres kvalitet af børnefodtøj, men jeg har selv købe nogle sko der, som jeg er glad for, og de er forholdsvis billige med fodtøj...

Hej Camilla

Nej det har jeg ikke for jeg har ret lagt til nærmeste Bilka og de fleste støvler til børn stopper ved str 35 :-(

Har slet ikke fået spurgt dig om manden blev glad for tegningen? Og om i havde en dejlig fødselsdag?

Hilsen

Lotte

Anmeld

15. oktober 2008

MorCamilla

Zuzet skriver:

MorCamilla skriver:

Hej Camilla

Nej det har jeg ikke for jeg har ret lagt til nærmeste Bilka og de fleste støvler til børn stopper ved str 35 :-(

Har slet ikke fået spurgt dig om manden blev glad for tegningen? Og om i havde en dejlig fødselsdag?

Hilsen

Lotte

Nå for søren, okay det vidste jeg ikke... :-(

Ja det gjorde han, MEGET.. Den blev også rigtig flot, og er hængt op i stuen60.png
Jeg vil meget gerne have dig til at lave en til, men det skal være en julegave til Kaspers moster og onkel, så der er noget tid til endnu... Det skal være et påtræt af deres søn (som desværre lige er død) Hvis du gider??

Anmeld

15. oktober 2008

Zuzet

MorCamilla skriver:

Zuzet skriver:

MorCamilla skriver:

Hej Camilla

Hilsen

Lotte

Ja det gjorde han, MEGET.. Den blev også rigtig flot, og er hængt op i stuen60.png
Jeg vil meget gerne have dig til at lave en til, men det skal være en julegave til Kaspers moster og onkel, så der er noget tid til endnu... Det skal være et påtræt af deres søn (som desværre lige er død) Hvis du gider??

Hejsa igen

Ja det kan du da tro, bare du er sød at sende billede mm. i god til så jeg kan nå det.....for der er en del bestillinger op til jul og har også lige et lidt større projekt igang ;-) men jeg er super glad for han kunne lide den :-D

Hilsen

Lotte

Anmeld

15. oktober 2008

MorCamilla

Zuzet skriver:

MorCamilla skriver:

Zuzet skriver:

MorCamilla skriver:

Hej Camilla

Hilsen

Lotte

Hejsa igen

Ja det kan du da tro, bare du er sød at sende billede mm. i god til så jeg kan nå det.....for der er en del bestillinger op til jul og har også lige et lidt større projekt igang ;-) men jeg er super glad for han kunne lide den :-D

Hilsen

Lotte

Det skal jeg nok lige gøre.. Regner med at sende det afsted i løbet af næste uge, da vi lige skal have Kaspers mor med til at bestemme hvad for et billede det skal være... Mange tak60.png

Anmeld

16. oktober 2008

Zuzet

Er der virkelig INGEN herinde der har barn/børn med store fødder og som har set nogle lækre støvler?

Hilsen

Lotte

Anmeld

16. oktober 2008

Honningblomst

Zuzet skriver:

Hej alle sammen

HJÆÆÆÆLP :-)

Jeg har lavvande i kassen da mit føl er indlagt på hestehospital og nu skal der spares....

Jeg mangler et par vinterstøvler til min kæmpefodet søn på 7 år der bruger str 38

Kan det virkelig være rigtigt man kun kan få støvler til 699-799,-?

Så hvis i har set eller kender støvler i ok god kvalitet til lidt billigere penge. tilbud mm. så hjælp mig endelig :-D

Hilsen

Lotte

Hold da op nogle fødder-griner- jeg ville også kikke i Bilka osv. men der er også mange skobutikker der har nogle gode tilbud..
Må jeg spørge hvor høj din søn er??
Knus..

Anmeld

16. oktober 2008

Tullebobs

Hej Lotte

Kvicklys støvler har vundet flere tests både i 2005, 2006 & 2007.

De koster 199 kr og går til str 35. Se Link:

viewer.zmags.com/showmag.php

Det er fra denne uges tilbudsavis.

Kram fra Trine

Anmeld

16. oktober 2008

Tullebobs

Tullebobs skriver:

Hej Lotte

Kvicklys støvler har vundet flere tests både i 2005, 2006 & 2007.

De koster 199 kr og går til str 35. Se Link:

viewer.zmags.com/showmag.php

Det er fra denne uges tilbudsavis.

Kram fra Trine

Orv så lige at de skal være str 38... Så dur de jo ikke. Øv da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.