Kartoffelmel ifm. skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

lucas<3

MoarHvidovre skriver:

Hvordan er det med kartoffelmel på skoldkopper? Skal man duppe det på og hvor tit skal man gøre det?

Knus Katja

jeg havde en lille si hvor jeg så drysset det ud over... gør det 3 gange om dagen. det gjorder jeg ihvertfald..

men ellers kan du få noget på apotektet til og  sprøjte på.. der gør det ikke klør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

TbCp

MoarHvidovre skriver:

Ok. Hun er også slået rigtig meget ud dernede. Det klør så meget i hovedbunden på hende

Ja det er bare så synd for dem
Jeg er ikke sikker på hvad man kan gøre i hovedbunden, der kan det godt være at det der zink-liniment fungere, selvom håret måske bliver lidt underligt af det..

Men vil helt klart anbefale kartoffelmel i bleområdet.

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
luppe-laban skriver:

jeg havde en lille si hvor jeg så drysset det ud over... gør det 3 gange om dagen. det gjorder jeg ihvertfald..

men ellers kan du få noget på apotektet til og  sprøjte på.. der gør det ikke klør.

Jeg tror jeg må en tur forbi apoteket, da det klør rigtig meget på hende og så drysse med kartoffelmes i bleområdet.

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

TbCp skriver:

Ja det er bare så synd for dem
Jeg er ikke sikker på hvad man kan gøre i hovedbunden, der kan det godt være at det der zink-liniment fungere, selvom håret måske bliver lidt underligt af det..

Men vil helt klart anbefale kartoffelmel i bleområdet.

Jeg må prøve med kartoffelmel i bleområdet og så købe noget på apoteket til resten af kroppen. Det klør så meget på hende

Anmeld

22. marts 2011

lucas<3

MoarHvidovre skriver:

Jeg tror jeg må en tur forbi apoteket, da det klør rigtig meget på hende og så drysse med kartoffelmes i bleområdet.

hvor gammel er hun?

det på apoteket hedder a-derma (cytelium)og det hjælper, min dreng har os lige haft det, og der hjalp det mod hans kløene..

hvis hun har i munden os, så gi hende noget koldt, gerne is og saftevand hvis hun ikke vel spise..

Anmeld

22. marts 2011

Koen.

jeg duppede min skoldkopper med kartoffel mel, fik dem sidste sommer, og wow hvor var det ubehageligt og kløede bare endnu mere jeg ville anbefale sådan noget zink spray fra a-derma

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

luppe-laban skriver:

hvor gammel er hun?

det på apoteket hedder a-derma (cytelium)og det hjælper, min dreng har os lige haft det, og der hjalp det mod hans kløene..

hvis hun har i munden os, så gi hende noget koldt, gerne is og saftevand hvis hun ikke vel spise..

Hun fylder 2 år på torsdag.

Hun vil ikke engang have is, hm hm - men har fået saftevand/juice i hende.

Tak

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

lillespurv20 skriver:

jeg duppede min skoldkopper med kartoffel mel, fik dem sidste sommer, og wow hvor var det ubehageligt og kløede bare endnu mere jeg ville anbefale sådan noget zink spray fra a-derma

Ok. Tak. Dejligt med en konkret udtalelse. Det var også sent, at du fik skoldkopper

Anmeld

22. marts 2011

D.B.L

MoarHvidovre skriver:

Tak. Jeg må en tur forbi apoteket. Jeg har også givet panodil for, at tage det væreste og for, at hun kunne finde ro i går aftes, hvor hun havde 40,1

Nu har jeg ikke læst alle indlæg, men sidste år havde Ella og Cornelia skoldkopper. Cornelia var så hårdt angrebet at vi fik noget af vagtlægen både til at smøre og drikke som tøg kløen.

God bedring med lille pigen

Anmeld

22. marts 2011

Koen.

MoarHvidovre skriver:

Ok. Tak. Dejligt med en konkret udtalelse. Det var også sent, at du fik skoldkopper

ja det var det, lægen gloede godt nok da jeg kom derop og var bare møgsyg med over 40 i feber Så børnesygdomme er KLART for børn Men jeg har aldrig haft nogen børnesygdomme, så bliver spændende når lillen får noget

God bedring til hende, skoldkopper er noget fanden har skabt så føler med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.