Kartoffelmel ifm. skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.694 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvordan er det med kartoffelmel på skoldkopper? Skal man duppe det på og hvor tit skal man gøre det?

Knus Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Camilla_a

Ved ikke lige ang det med kartoffelmel, men da drengene havde det brugte vi zink liniment, det hjalp mod kløen  

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

Camilla_a skriver:

Ved ikke lige ang det med kartoffelmel, men da drengene havde det brugte vi zink liniment, det hjalp mod kløen  

Der er bare så mange der siger, at kartoffelmel skulle være det bedste. Jeg havde noget zinksalve til Luka og det synes jeg ikke var særlig godt. Lina har fået skoldkopper nu og det er begyndt, at klø

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

Camilla_a skriver:

Hvor kan det evt. købes? Apoteket?

Anmeld

22. marts 2011

Camilla_a

Kan huske min mor har fortalt hun puttede mig i bad med kartoffelmel, så mon ikke det er vand man skal blande det med...?

Hvis det er meget slemt kan man få noget a ntihistaminer, men så skal det virkelig også være slemt.... Frey havde skoldkopper i munden og på hans tunge som gjorde rigtig ondt, men vi fik ikke rigtig noget imod det. Lægen sagde der ikke var så meget at gøre andet end at vente på det gik over...  Vi gav dem lidt panodil når de skulle sove, det tog lidt af kløen. Håber de snart kommer over det.

Anmeld

22. marts 2011

Camilla_a

MoarHvidovre skriver:

Hvor kan det evt. købes? Apoteket?

Ja der fik vi det

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

Camilla_a skriver:

Kan huske min mor har fortalt hun puttede mig i bad med kartoffelmel, så mon ikke det er vand man skal blande det med...?

Hvis det er meget slemt kan man få noget a ntihistaminer, men så skal det virkelig også være slemt.... Frey havde skoldkopper i munden og på hans tunge som gjorde rigtig ondt, men vi fik ikke rigtig noget imod det. Lægen sagde der ikke var så meget at gøre andet end at vente på det gik over...  Vi gav dem lidt panodil når de skulle sove, det tog lidt af kløen. Håber de snart kommer over det.

Tak. Jeg må en tur forbi apoteket. Jeg har også givet panodil for, at tage det væreste og for, at hun kunne finde ro i går aftes, hvor hun havde 40,1

Anmeld

22. marts 2011

Camilla_a

Håber det kan hjælpe lidt på det og god bedring

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Vi brugte det kun i bleområdet og der blev det bare drysset på... det var det der hjalp allerbedst her!

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

TbCp skriver:

Vi brugte det kun i bleområdet og der blev det bare drysset på... det var det der hjalp allerbedst her!

Ok. Hun er også slået rigtig meget ud dernede. Det klør så meget i hovedbunden på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.