nogen der kunne tænke sig at leje et hus i skanderup? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Anette&Sophia

Lone H. skriver:

Det er helt iorden - vi kunne godt være interesseret, hvis det passer i min smag

altså, jeg elsker at bo her. specielt med det lækre køkken og mit dejlige walkin-closet hi.

men når vejret bliver lidt varmere, så skal jeg ud i haven, og ha den til at se pænere ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

regalprime

anetteb skriver:

det var godt - hvis man kan sige det sådan

så er vi ikke helt forkert på den

Nej det vil jeg heller ikk mene. Og der er gode muligheder for pasning osv ved jer også. Har været pædagogmedhjælper på grønnebakken samt sfoen i skanderup

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Nej det vil jeg heller ikk mene. Og der er gode muligheder for pasning osv ved jer også. Har været pædagogmedhjælper på grønnebakken samt sfoen i skanderup

ej, hvor godt
- og godt du lige kan komme med nogle flere børnerealeteret ting

Anmeld

22. marts 2011

LRJ

regalprime skriver:

Hmm troede han sku flytte til Esbjerg og du til Kolding???

Ja var os meningen , men det gad vi ikke alligevel så nu er ved ved at finde noget meget større istedet , ved en anden udlejer hvis vi ikk finder et hus

Anmeld

22. marts 2011

celkt

hvor længe vil I evt udleje det?!?

Da jeg forhåbentligt skal starte på jordemoderuddannelsen i esbjerg næste år, skal vi netop finde noget at til leje i i det område her i løbet af de kommende måneder. Men det skal jo være noget vi kan være i i 5 år, så det skal man jo lige tage med i betragtningerne.

Men det lyder godt nok som et dejligt hus.

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

celkt skriver:

hvor længe vil I evt udleje det?!?

Da jeg forhåbentligt skal starte på jordemoderuddannelsen i esbjerg næste år, skal vi netop finde noget at til leje i i det område her i løbet af de kommende måneder. Men det skal jo være noget vi kan være i i 5 år, så det skal man jo lige tage med i betragtningerne.

Men det lyder godt nok som et dejligt hus.

det er også et dejligt hus.
lige nu er det bare meget ungdommeligt, hvis man kan sige det sådan. ( fx. baren og så står der et par biler ude foran som han roder lidt i

men ang. tid på leje, så er det for vores skyld helst så lang tid som muligt. -

og hvis man vil købe så må man da også meget gerne det. 

Anmeld

22. marts 2011

celkt

det er da ikke umuligt at vi kunne være interesseret i at købe, når jeg en gang er færdig med at læse, hvis vi falder så meget for området at vi bliver hængende. Det er jo set før

Men kan ikke købe hus så længe jeg er på su, så sådan er det...

Men jeg vil også meget gerne se billeder, og så gemmer jeg dig som ven, så jeg kan huske dig... hihi

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

celkt skriver:

det er da ikke umuligt at vi kunne være interesseret i at købe, når jeg en gang er færdig med at læse, hvis vi falder så meget for området at vi bliver hængende. Det er jo set før

Men kan ikke købe hus så længe jeg er på su, så sådan er det...

Men jeg vil også meget gerne se billeder, og så gemmer jeg dig som ven, så jeg kan huske dig... hihi

det er et utroligt lækkert område, og skulle det stå til mig, blev vi boende,pga lille blyp. der er nemlig mange børnerelaterede ting i byen, som skole, sport, pasning, legeplads med hoppepude, osv.

stille og rolig by, specielt når vi flytter herfra. hehe ( joke )

går igang med at tage billeder nu her, så opretter jeg bare lige en ny tråd, så jeg lettere kan holde styr på det hele

Anmeld

22. marts 2011

Kofoed.

Må man spørge hvor i så flytter hen af?

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Må man spørge hvor i så flytter hen af?

det hus ulrik har forelsket sig i ligger tæt på vamdrup, in the middle of no wear. - så han kan larme og fylde alt det han vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.