nogen der kunne tænke sig at leje et hus i skanderup? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
20 svar
1 synes godt om
22. marts 2011

Anette&Sophia

Kort sagt:
små 200 kvm, 99% ny istand sat med nyt køkken, gulve, loft, tag, væggene har været væltet ned og bygget op på ny. der er et stort køkken, spisestue, stue, badeværelse m. badekar, bar, 3 store værelser, walk-in closet, baggang med træfyr og vaskemaskine, og loftrum. der er også værksted, med el-port, lille terasse, indhegnet have som går hele vejen rundt om huset, i haven har der været en hundegård som sagtens ville kunne blive bygget op igen. billeder kan tages

der er 1 min gang til friskole og busstoppested, 5 min. gang til anden skole, 5 min. kørsel til lunderskov, 10 min til Vamdrup og 10/15 min til kolding.

( opretter denne tråd for at se om der ville være nogen interesse i at leje så stort et hus, - man må selvfølgelig også købe  - grunden er at vi har fundet drømmehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

LRJ

anetteb skriver:

Kort sagt:
små 200 kvm, 99% ny istand sat med nyt køkken, gulve, loft, tag, væggene har været væltet ned og bygget op på ny. der er et stort køkken, spisestue, stue, badeværelse m. badekar, bar, 3 store værelser, walk-in closet, baggang med træfyr og vaskemaskine, og loftrum. der er også værksted, med el-port, lille terasse, indhegnet have som går hele vejen rundt om huset, i haven har der været en hundegård som sagtens ville kunne blive bygget op igen.

billeder kan tages

( opretter denne tråd for at se om der ville være nogen interesse i at leje så stort et hus, - man må selvfølgelig også købe  - grunden er at vi har fundet drømmehuset

jeg vil meget gerne se Billeder ??

Anmeld

22. marts 2011

kamillapetersen91

anetteb skriver:

Kort sagt:
små 200 kvm, 99% ny istand sat med nyt køkken, gulve, loft, tag, væggene har været væltet ned og bygget op på ny. der er et stort køkken, spisestue, stue, badeværelse m. badekar, bar, 3 store værelser, walk-in closet, baggang med træfyr og vaskemaskine, og loftrum. der er også værksted, med el-port, lille terasse, indhegnet have som går hele vejen rundt om huset, i haven har der været en hundegård som sagtens ville kunne blive bygget op igen.

billeder kan tages

Hvad skal man af med i husleje.

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

kamillapetersen91 skriver:

Hvad skal man af med i husleje.

min kæreste har tænkt på omkring 6500. ( han er klogest på det punkt )

- og hvad angår varme, så har vi hele sidste år brugt 8000 i alt på varme.

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

Lone H. skriver:

jeg vil meget gerne se Billeder ??

tage nogen når jeg kommer hjem fra skole, og ligger dem herind

Anmeld

22. marts 2011

LRJ

anetteb skriver:

tage nogen når jeg kommer hjem fra skole, og ligger dem herind

Det er helt iorden - vi kunne godt være interesseret, hvis det passer i min smag

Anmeld

22. marts 2011

kamillapetersen91

anetteb skriver:

Ville os godt se billeder

Anmeld

22. marts 2011

regalprime

Lone H. skriver:

Det er helt iorden - vi kunne godt være interesseret, hvis det passer i min smag

Hmm troede han sku flytte til Esbjerg og du til Kolding???

Anmeld

22. marts 2011

regalprime

anetteb skriver:

Det lyder meget rimligt. Jeg bor i et på 180 med stor have osv, vi giver 6500 plus forbrug.

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Det lyder meget rimligt. Jeg bor i et på 180 med stor have osv, vi giver 6500 plus forbrug.

det var godt - hvis man kan sige det sådan

så er vi ikke helt forkert på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.