Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har Luka fra oktober 2007 og Lina fra marts 2009 - der er 17 mdr. imellem dem.
Jeg håber, at du må blive et par dage ekstra med amningen. Det måtte jeg ikke på trods af, at jeg havde store problemer med amningen første gang og de var fuldstændige ligeglade med, at jeg havde en lille hjemme. Det var på Hvidovre. Jeg endte dog med, at føde på Gentofte på grund af for mange fødsler og der kunne jeg godt blive et par dage. Men heldigvis viste det sig, at jeg kunne amme uden problemer.
Ellers synes jeg, at det gik rigtig godt. Det vigtigste er, at have rigtig meget opmærksom med den "store" og få hende til, at føle sig som noget ekstra særligt. Hvis hun viser interesse i, at skifte mv. så lad hende deltage så meget hun har lyst.
Jeg synes, at det var hårdt når jeg skulle amme og jeg var alene hjemme. Det var altid der, hvor min den "store" gerne ville sidde på skødet og putte. Jeg prøvede selvfølgelig, at aktivere ham inde med tegnefilm, bog, legetøj eller nogen andet inden, men det lykkes ikke altid.
Ellers synes jeg bare, at det er fantastisk at have to børn så tæt på hinanden og som rigtig er begyndt, at kunne lege sammen og få en masse ud af hinanden 

Anmeld