Eva skriver:
lonemus skriver:
Vuggestue, helt klart.
Børnene skal afleveres samme sted hver dag, de kender pædagogerne, der er altid de samme børn, samme rutiner osv.
Kunne aldrig drømme om at aflevere mine børn i en dagpleje - og det er ikke for at fornærme nogen, men jeg syntes bare alt det gæstedagpleje osv er en meget utryg ordning for børnene.
Lone
Det er også et helvede..jeg har haft alle tre i dp og jeg har heldigvis aldrig haft brug for gæstedagpleje, ville aldrig byde dem det....hernede er der slet ikke vuggestuer, så valget er der desværre ikke.
Konrad kom jo i børnehave inden han blev 2½ år og han elsker det....tror han nyder der er jævnaldrende børn og så er det hele ens hverdag...
Knus Eva, som havde en super dagplejer til de to små, men hun læste også alt hun kunne om de små og deres udvikling osv...og så havde hun samme syn på børn som jeg har...det hjælper jo lidt.
Jeg er sikker på der findes mange gode dagplejemødre, som heller ikke ofte er syge. Men her i vores del af byen, er dagplejemødrene bare ikke stabile og gode nok til deres job. Min bror har haft rigtig mange problemer med dem, da hans datter gik i dagpleje - hun skulle altid i gæstehus osv.
Hun var rigtig ked af at være der - så da min bror fik barn nr 2, valgte de vuggestuen.
Jeg kender en dreng, som har gået hos 30 forskellige dagplejemødre her i kommunen - på 2 år. Det var fordi han tit skulle i gæstepleje osv, så i dag er han 5 år og har stadig mén efter alle de skift. Han gik total i baglås, så troede de han havde DAMP osv. Men de har nu fundet ud af, at det skyldes alle de skift. Så i dag går han i børnehave og har en støttepædagog på.
Så jeg har aldrig været i tvivl, hvad mine børn skulle

Lone
Anmeld