Annana89 skriver:
Ja jeg ved godt man får problemer ved fraflyting! Har efterhånden kendt en del der er flyttet herudefra! MEN de fleset af de ting de kræver er vidts ikek lovlige, kender nogle der kæmper med dem nu og skal i huslejenævnet, blandt andet på grund af det med tapeseringen da de har taget 100% mere end det der står i kontrakten!
MEn 30000 lyder os voldsomt er det udover depositum eller? Har du ikke lyst til at skrive lidt mere uddybende hvad de krævede penge for osv. i en PB?!
For dem jeg kender der ligenu kæmper med dem havde os selv istandsat og de fik vidst ikke større efterregning end ca. 5000!
Det er inklusiv vores dep. Men det var og forudbetaltbleje, men den forudbetaling kan man godt skyde en hvis pil efter.. For huslejen stiger jo hver år, så det man startede ud med at betale i husleje er jo langt mindre end det man slutter med, så der var også ekstra på.. Jo skriver lige til dig i morgen eller fredag, så finder jeg lige "regningen" fra dem..
Vi var også efter med dem med gulvslibning, da vi fik at vide ved fraflytning at det var alm slitage, der havde vi nemlig læst at så skulle udlejer betale, men de vil have os til det.. Men den lov var så ikke gældene for vores lejlighed, da den gik under en anden katagorier.. Så de ved liiige hvordan de skal få penge i firmaet..
Men skriver en pb i morgen eller fredag..
Anmeld