Erfaring med hd ejendomme (fyn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.186 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

maria_wlt

Hej

Nogen der har nogen nye erfaringer med Hd ejendomme??

Vi har kigget på et rækkehus i Odense sø. 

Men nu hvor vi har kigget lejekontrakten igennem så skriver de...

"Lejer skal endvidere vedligeholde og om fornødent, såfremt lejer ikke overholder sin vedligeholdelsespligt, forny toiletter, vaskekumme, de i lejekontraktens §9 medfølgende hvidevarer, gasfyr o.lign installationer"

Skal det virkelig forståes at jeg skal betale for de alle syn der måtte være på gasfyret og endda betale for et helt nyt hvis det går i stykker???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Kvindemin

maria_wt skriver:

Hej

"Lejer skal endvidere vedligeholde og om fornødent, såfremt lejer ikke overholder sin vedligeholdelsespligt, forny toiletter, vaskekumme, de i lejekontraktens §9 medfølgende hvidevarer, gasfyr o.lign installationer"

Skal det virkelig forståes at jeg skal betale for de alle syn der måtte være på gasfyret og endda betale for et helt nyt hvis det går i stykker???

Nooooo, HD ejendomme sucks
Vi bor desværre selv til leje ved HD lige pt, heldigvis ikke for evigt!!!
Søg på HD - der er kun RIS!
Hver og en vi kender og alle i området syntes de er nogle skvaderpander, byggesjusk.

Anmeld

21. marts 2011

maria_wlt

Opper da lige...

Håber der sidder en der lige ved det rigtige

Anmeld

21. marts 2011

birthee

maria_wt skriver:

Hej

Som jeg læser det, så skal du betale for syn mv. af gasfyret... Så jeg ville nok lige passe lidt på....

Anmeld

22. marts 2011

SimoneL

HD Ejendomme har ry for at været blandt de værste hajer på det organiserede boligmarked. Bl.a. blev de af Ekstra Bladet i 2006 kåret til landets 3. værste udlejere med begrundelsen:

" 3 HD Ejendomme , Fyn/v Heine Delbing. Mange af HD Ejendommes nybyggerier er ramt af skimmelsvamp. I dag kører der 70 sager i Seden om dårlig vedligeholdelse. Virksomheden har desuden lejemål i Svendborg og Kerteminde."

Ved renovering ved fraflytninger de være særligt slemme, se evt. på denne Facebookside imod dem:

http://www.facebook.com/group.php?gid=63655251896&v=wall&viewas=0

Så pas lige på med dem

Anmeld

22. marts 2011

Jibbe

Det ser ud til at du selv skal stå for det. Kontakt evt LLO. 

Jeg har godt nok boet hos dem i 1½ år og har ingen problemer haft ved indflytning/udflytning. Jeg påpegede der ikke var malet ordentligt da vi flyttede ind så det kom de og gjorde uden brok og fik også mit depositum tilbage pånær maling af et rum. Så jeg har altså ikke noget negativt at sige

Anmeld

22. marts 2011

maria_wlt

Jibbe skriver:

Det ser ud til at du selv skal stå for det. Kontakt evt LLO. 

Jeg har godt nok boet hos dem i 1½ år og har ingen problemer haft ved indflytning/udflytning. Jeg påpegede der ikke var malet ordentligt da vi flyttede ind så det kom de og gjorde uden brok og fik også mit depositum tilbage pånær maling af et rum. Så jeg har altså ikke noget negativt at sige

Frederik ringer til dem og spørger omkring kontrakten i dag, og så har vi Lejeforeningen Fyn i tankerne hvis vi skal bruge noget ekstra hjælp

Anmeld

22. marts 2011

maria_wlt

Det viser sig at være en standart kontrakt.. der er slet ikke gasfyr i den lejlighed vi har kigget på...

Anmeld

22. marts 2011

birthee

maria_wt skriver:

Det viser sig at være en standart kontrakt.. der er slet ikke gasfyr i den lejlighed vi har kigget på...

Så er det jo ikke helt nemt at finde ud af - men godt det kom på plads

Anmeld

25. januar 2012

Chewy

maria_wlt skriver:

Hejsa,

jeg vil bare høre om I endte med at tage det lejemål hos HD og om I er glade for det? står selv og evervejer dem, men synes godt nok der er en del ris at finde på nettet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.