nilletøz skriver:
Jeg har skrevet en mail til hende, eller hvem der tager i mod mails...
Og der står at kun sku koste 500,-kr..
Ja hun er bare så god, synes hun er pengene værd...
Kunne godt forstille mig at hun er sjov som "fup ansat"
Det lyder sgu MEGET billigt, hvilken karakter spurgte du om pris på?
Hun var sjov som fup ansat, det var op til en julefrokost med arbejdet et par dage i forvejen hvor hun så kom ud til virksomheden og jeg var så lige der hvor hun kom ind og talte så med hende indtil chefen kom, hun sagde at hun skulle til samtale om ansættelse i arbejdsprøvning fordi hun ikke kunne klare fuldtid.
Spurgte ind til hvorfor osv. hvor hun fortalte at hun havde været maler og havde fået en såkaldt malerhjerne og mistet en del hjerneceller og ikke længere var den samme som hun var engang og det kunne hendes børn også mærke osv. Hun fortalte en masse og tænkte bare "Hoooold da op, skal vi arbejde med hende" 

Talte med et par kolleger efter de også havde set hende da hun jo blev vist rundt i virksomheden af chefen (han vidste jo hun var en komiker da han jo havde hyret hende) og vi kunne ikke forstå hvordan de havde fået den idé at ansætte en der var SÅ sær og virkelig underlig.

Under julefrokosten var hun også virkelig spøjs og lavede en maaaasse underlige ting - bl.a. kunne hun ikke spise op og besluttede sig for at hælde resten af sin mad ned i sin taske, for det skulle jo ikke gå til spilde, så det skulle hun have med hjem til sin hund osv.
Ingen fattede mistanke på noget tidspunkt før hun til sidst selv afslørede hvem hun var. Hun kan VIRKELIG finde ud af det! 

Ikke sidste gang jeg har oplevet hende ihvert fald 
Anmeld