Surprise party?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Fenja09

Jeg holdte fest for min kæreste da han blev 30, og festen i sig selv var mere end rigeligt, men jeg fik lavet en stor kage, som jeg kaldte "boobie-kagen". Den var lavet med KÆMPE store bryster i lyseblåt corsage, det var super sjovt at se ham, da jeg kom med den enorme kage og meget store bryster hehe

Han skulle selvfølgelig have første bid selv og det var så en af brystvorterne hehe Jeg smed 500 kr for kagen, men kan godt være at man skal give lidt mere for det, da jeg fik det rigtig billigt!

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Tina&Laura

Fenja09 skriver:

Jeg holdte fest for min kæreste da han blev 30, og festen i sig selv var mere end rigeligt, men jeg fik lavet en stor kage, som jeg kaldte "boobie-kagen". Den var lavet med KÆMPE store bryster i lyseblåt corsage, det var super sjovt at se ham, da jeg kom med den enorme kage og meget store bryster hehe

Han skulle selvfølgelig have første bid selv og det var så en af brystvorterne hehe Jeg smed 500 kr for kagen, men kan godt være at man skal give lidt mere for det, da jeg fik det rigtig billigt!

/Fenja

Det lyder som en fantastisk god idé med en kage (y)

Anmeld

22. marts 2011

Fenja09

Tina&Daniel skriver:

Det lyder som en fantastisk god idé med en kage (y)

Ja det var jo en billig, men god og sjov overraskelse oveni alt det andet

Har lige tilføjet et foto - synes kagen var så fin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2011

quar20

Jeg syntes du sku give ham en personlig gave om aftenen når alle gæsterne er taget hjem..!!

Du skal få en til at tage en rigtig godt billede af DIG og KUN DIG..!!

Du ligger i jeres seng med et sæt undertøj på maven og ser blidt ind i kameraet.. Ikke frække billede - men super dejlige og varme billeder..

Eller også kan du ligge på rygge med benene op af, også med stilletter på..

JEG VED DIN MAND VIL ELSKE BILLEDERNE..

Anmeld

22. marts 2011

Steph_Laurits

nilletøz skriver:

Jeg har skrevet en mail til hende, eller hvem der tager i mod mails...

Og der står at kun  sku koste 500,-kr.. 

Ja hun er bare så god, synes hun er pengene værd...

Kunne godt forstille mig at hun er sjov som "fup ansat"

Det lyder sgu MEGET billigt, hvilken karakter spurgte du om pris på?

Hun var sjov som fup ansat, det var op til en julefrokost med arbejdet et par dage i forvejen hvor hun så kom ud til virksomheden og jeg var så lige der hvor hun kom ind og talte så med hende indtil chefen kom, hun sagde at hun skulle til samtale om ansættelse i arbejdsprøvning fordi hun ikke kunne klare fuldtid.
Spurgte ind til hvorfor osv. hvor hun fortalte at hun havde været maler og havde fået en såkaldt malerhjerne og mistet en del hjerneceller og ikke længere var den samme som hun var engang og det kunne hendes børn også mærke osv. Hun fortalte en masse og tænkte bare "Hoooold da op, skal vi arbejde med hende"

Talte med et par kolleger efter de også havde set hende da hun jo blev vist rundt i virksomheden af chefen (han vidste jo hun var en komiker da han jo havde hyret hende) og vi kunne ikke forstå hvordan de havde fået den idé at ansætte en der var SÅ sær og virkelig underlig.

Under julefrokosten var hun også virkelig spøjs og lavede en maaaasse underlige ting - bl.a. kunne hun ikke spise op og besluttede sig for at hælde resten af sin mad ned i sin taske, for det skulle jo ikke gå til spilde, så det skulle hun have med hjem til sin hund osv.

Ingen fattede mistanke på noget tidspunkt før hun til sidst selv afslørede hvem hun var. Hun kan VIRKELIG finde ud af det!  

Ikke sidste gang jeg har oplevet hende ihvert fald

Anmeld

22. marts 2011

Lou87

Holdte også en surprice for min kæreste i efteråret..
Tro mig - selve det at du får samlet alle de mennesker uden han ved noget som helst, og så for hans skyld kun..
Det er faktisk rigtig meget i sig selv Min kæreste blev ihvertfald super glad for der var alle dem han ønskede og se og jeg havde sørget for lidt mad og drikke og man bare ku sidde og slappe af og hygge sammen med dem man kan li.
Jeg gav ham så en fck trøje til den nye sæson som gave.
Han ønsker sig ingenting og festen kostede en del og holde i sig selv.. Men den faldte i rigtig go jord, for han er stor fan og han havde jo ønsket sig en ny. Så det var bare fuldendt for ham
Så en lille ting, der er tænkt over er også fin nok

Men som du skriver med depression, ja så som nogen skriver ville et ophold for jer to være en KANON ide synes jeg.
Så i to kan slappe af sammen Og rigtig nyde hiannden.
Ved siden af ku du få taget et billede af dig og (nu så jeg ik li din profil, men ligner du har børn) barnet /børnene.. eller kun dig. Uanset om det kun er dig eller det er dig og dem, så ved jeg han vil blive glad for det - min kæreste fik et uskyldigt småfrækt billede i første julegave af mig og det sku vises stolt frem til alle og hængt op som et trofæ over skrivebordet

Det med ringene synes jeg er farligt.. ærlig talt..
For mon ikk han gerne enten selv vil det, eller gøre det sammen?? Tænker mere på at du måske ku give ham dårlig samvittighed over at han ikk selv havde fået dem købt eller sådan.. tænker mere på hvis han er "nede". .. så tror jeg godt han ku tænke forkert om det ?? Men det jo dig der kender ham bedst

Held og lykke med det - han blir da bare så glad

Anmeld

23. marts 2011

nilletøz

StephanieJ skriver:

Det lyder sgu MEGET billigt, hvilken karakter spurgte du om pris på?

Hun var sjov som fup ansat, det var op til en julefrokost med arbejdet et par dage i forvejen hvor hun så kom ud til virksomheden og jeg var så lige der hvor hun kom ind og talte så med hende indtil chefen kom, hun sagde at hun skulle til samtale om ansættelse i arbejdsprøvning fordi hun ikke kunne klare fuldtid.
Spurgte ind til hvorfor osv. hvor hun fortalte at hun havde været maler og havde fået en såkaldt malerhjerne og mistet en del hjerneceller og ikke længere var den samme som hun var engang og det kunne hendes børn også mærke osv. Hun fortalte en masse og tænkte bare "Hoooold da op, skal vi arbejde med hende"

Talte med et par kolleger efter de også havde set hende da hun jo blev vist rundt i virksomheden af chefen (han vidste jo hun var en komiker da han jo havde hyret hende) og vi kunne ikke forstå hvordan de havde fået den idé at ansætte en der var SÅ sær og virkelig underlig.

Under julefrokosten var hun også virkelig spøjs og lavede en maaaasse underlige ting - bl.a. kunne hun ikke spise op og besluttede sig for at hælde resten af sin mad ned i sin taske, for det skulle jo ikke gå til spilde, så det skulle hun have med hjem til sin hund osv.

Ingen fattede mistanke på noget tidspunkt før hun til sidst selv afslørede hvem hun var. Hun kan VIRKELIG finde ud af det!  

Ikke sidste gang jeg har oplevet hende ihvert fald

Ej sorry jeg har skrevet forkert -men at hun 5000kr og ikke 500kr'!!!

Ja det lyder tilat være sjovt det i har oplavet...Kunne jeg også godt tænke mig at prøve.. 

Men om jeg ahr pengene til det en dag, må tiden vise..

Anmeld

23. marts 2011

Steph_Laurits

nilletøz skriver:

Ej sorry jeg har skrevet forkert -men at hun 5000kr og ikke 500kr'!!!

Ja det lyder tilat være sjovt det i har oplavet...Kunne jeg også godt tænke mig at prøve.. 

Men om jeg ahr pengene til det en dag, må tiden vise..

Håber du får hende at opleve en dag

Anmeld

24. marts 2011

nilletøz

StephanieJ skriver:

Håber du får hende at opleve en dag

Ja gør jeg også, så hende jo kun i Tv så vil være meget bedre at se hende LIVE!!

Anmeld

24. marts 2011

Steph_Laurits

nilletøz skriver:

Ja gør jeg også, så hende jo kun i Tv så vil være meget bedre at se hende LIVE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.