Surprise party?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.275 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Tina&Laura

Hej piger.

Arrengerer surprise party for min kæreste om en måned ca.

Jeg har inviteret gæsterne og ståret ud i PAP for dem hvornår de skal være der.
Jeg har sørget for drikkelse og lækker mad.
Mén - jeg synes der skal være noget mere.
HVad kunne være fedt?
Komiker, tryllekunstner - en vild gave eller hvad tænker i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

saxa

Nu ved jeg ikke hvad i er til.. Om der er børn med mm. Men - Vi lavede et surprise party for en god veninde engang.. Og der havde vi hyret en stripper.. Den bedste fest ever

Ellers sys jeg det lyder rigtig godt det du har arrangeret

Anmeld

21. marts 2011

Tina&Laura

saxi skriver:

Nu ved jeg ikke hvad i er til.. Om der er børn med mm. Men - Vi lavede et surprise party for en god veninde engang.. Og der havde vi hyret en stripper.. Den bedste fest ever

Ellers sys jeg det lyder rigtig godt det du har arrangeret

Det er uden børn - folk er fra 19-25år.

En stripper ville ikke være helt dumt, hehe.

Anmeld

21. marts 2011

Steph_Laurits

Hende her er utrolig sjov

http://www.bambino-booking.dk/

Anmeld

21. marts 2011

Tina&Laura

StephanieJ skriver:

Hende her er utrolig sjov

http://www.bambino-booking.dk/

Hvad kan hun  ?

Anmeld

21. marts 2011

saxa

Tina&Daniel skriver:

Det er uden børn - folk er fra 19-25år.

En stripper ville ikke være helt dumt, hehe.

Nej det er nemlig ikke helt dumt.. Og din kæreste vil elske det.. Hehe.. (Bare du så også gør det - så der ikke bliver nogle sure miner)

Men har været til flere fester med strip show.. Og det er altså kanon

Anmeld

21. marts 2011

Tina&Laura

saxi skriver:

Nej det er nemlig ikke helt dumt.. Og din kæreste vil elske det.. Hehe.. (Bare du så også gør det - så der ikke bliver nogle sure miner)

Men har været til flere fester med strip show.. Og det er altså kanon

Jeg ved bare ikke om min kæreste er til det.

BLABLABLA! Jo selvfølgelig er han det, men jeg tænker bare - han er sådan lidt nede på en depression og det er egentlig derfor jeg gerne vil vise ham at folk holder af ham.

Han vil ikke selv holde noget i år fordi han er bange for at der ikke kommer nogen - har lige sendt invitetionen ud og allerede har 10 tilmeldt sig.

Anmeld

21. marts 2011

saxa

Tina&Daniel skriver:

Jeg ved bare ikke om min kæreste er til det.

BLABLABLA! Jo selvfølgelig er han det, men jeg tænker bare - han er sådan lidt nede på en depression og det er egentlig derfor jeg gerne vil vise ham at folk holder af ham.

Han vil ikke selv holde noget i år fordi han er bange for at der ikke kommer nogen - har lige sendt invitetionen ud og allerede har 10 tilmeldt sig.

Måske du skal holde dig til det enkle og gøre det så overskueligt for ham som muligt.. Nu ved jeg ikke hvilken tilstand han er i pt. og hvor slem en depression han har haft.. Men måske det også lige er et show der skal til for at oppe ham? Hvem ved..

Jeg har tænkt på det samme til min husbonni når han bliver 30 om 2år... For han gider absolut ikke holde stor fest, men hellere bruge pengene på ferie - men jeg eeelsker fester!!

Men du kender din kæreste bedst, og jeg ved du gør hvad der er bedst for ham..

Anmeld

21. marts 2011

Miss T

Jeg arrangerede selv surprise for min mand da han var færdig med sin uddannelse og af to omgange en gang med familien og en gang med vennerne. Selve surprisen var i sig selv nok og han var bare super glad over at folk ville fejre ham og han havde aldrig troet, at jeg ville gøre det.. Det var rigtig fedt!

Hvis jeg var dig, og vidste at manden måske var lettere deprimeret så ville jeg give ham den hemmelige fest og dermed vise ham, at folk holder af ham og dernæst en personlig gave, hvor du måske inviterer ham med på et spa- eller gourmetophold bare jer to, så i får tid til hinanden og ro på og kan nyde hinanden..  Men det er jo bare min mening og sådan, at jeg ville gøre det

Anmeld

21. marts 2011

saxa

Miss T skriver:

Jeg arrangerede selv surprise for min mand da han var færdig med sin uddannelse og af to omgange en gang med familien og en gang med vennerne. Selve surprisen var i sig selv nok og han var bare super glad over at folk ville fejre ham og han havde aldrig troet, at jeg ville gøre det.. Det var rigtig fedt!

Hvis jeg var dig, og vidste at manden måske var lettere deprimeret så ville jeg give ham den hemmelige fest og dermed vise ham, at folk holder af ham og dernæst en personlig gave, hvor du måske inviterer ham med på et spa- eller gourmetophold bare jer to, så i får tid til hinanden og ro på og kan nyde hinanden..  Men det er jo bare min mening og sådan, at jeg ville gøre det

Fantastisk god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.