Vil bare gøre lidt reklame for min hjemmeside :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Loa

Leonora skriver:

til bukser kan jeg bruge 100% bommuld eller cowboy stof eller babyfløjl....jeg skal bruge ca 1/2 meter til lange bukser samt lidt rib kant (har en masse forskelligt rib herhjemme, så med mindre det skal være en helt særlig farve så har jeg det liggende på lager)

Bukser koster 150 i syning og ca 40 kr i stof og rib kant...så under 200 kr for bukser op til str 3 år.

Jeg kan lave en kjole op til str 3 år på en meter....så lidt mindre alt efter alder.

En kjole koster 200 uden stof. De fleste stoffer koster ca 50 kr pr meter (med mindre man vælger dyre meter vare som fx Liberty stof) Jeg mener dog man kan få SÅ meget fint stof og go kvali i stof2000 og stof&stil.dk.....så ca 250 kr op til str 3 år.

Ej det lyder bare fantastisk.....

Jeg går straks ind og lure stoffer, og så skriver jeg det ned til dig, hvad jeg kunne tænke mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Leonora

Ej det lyder bare fantastisk.....

Jeg går straks ind og lure stoffer, og så skriver jeg det ned til dig, hvad jeg kunne tænke mig

du skal være mere end velkommen....synes lige du skal lure på den mest fantastiske stof side (det er noget dyere pr meter men den giver fantastisk inspiration)

Google rosa og malika...så kommer den frem

go aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.