Vil bare gøre lidt reklame for min hjemmeside :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Leonora

Hej tøser.Det er ved at være længe siden jeg har reklameret for min hjemme side med hjemmesyet børne tøj...WWW.NORASTAR.DK....Go aften :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Violamusensmor

Jeg bliver nødt til, at reklamere med for denne hjemmeside. Min datter har lige fået Forårsjakke  i liberty babyfløjl og tre sommerkjoler. Det er de mest fantastiske og unikke ting fra Norastar.dk og sindsygt professionelt syet. Så til alle herinde, der mangler en masse lækkert til forårs/sommer garderoben, er det bare om at ringe til Louise og forbered jer på at jeres unger ser ret vidunderlige ud, i det unikke tøj ;-)

Knus fra Violas mor

Anmeld

27. marts 2011

Kay

ej hvor fedt

Anmeld

27. marts 2011

Loa

Det ser altså bare rigtig lækkert ud.......

Jeg skal lige høre, hvordan vælger man stof?

Anmeld

27. marts 2011

Leonora

Loa skriver:

Det ser altså bare rigtig lækkert ud.......

Jeg skal lige høre, hvordan vælger man stof?

Tak

Man kan enten selv gå i fx stof2000 eller andre stofbutikker. eller man kan se stoffet på nettet og så kan jeg få det tilsendt ellers køber jeg det...

Man kan også mødes med mig hvis man er i tvivl om hvilket stof der kan bruges

Jeg er åben for stort set alt

Anmeld

27. marts 2011

Loa

Leonora skriver:

Tak

Man kan enten selv gå i fx stof2000 eller andre stofbutikker. eller man kan se stoffet på nettet og så kan jeg få det tilsendt ellers køber jeg det...

Man kan også mødes med mig hvis man er i tvivl om hvilket stof der kan bruges

Jeg er åben for stort set alt

Det er mest fordi, jeg er fuldstændig en dør til den slags, og har absolut keine forstand på at sy, og stof og den slags.  

Men jeg kunne da godt tænke mig noget i noget lidt pow agtigt stof.... Min pige er ikke sådan en girly girly, så hvis du har/kan skaffe noget lidt "frækt"/pangfarver eller noget i den stil, så kunne jeg godt være interesseret....

Syntes nemlig bare ikke helt jeg kan se den slags jeg leder efter på hjemmesiderne.... (Ellers ved jeg bare ikke hvor jeg skal kigge) 

Anmeld

27. marts 2011

Leonora

Loa skriver:

Det er mest fordi, jeg er fuldstændig en dør til den slags, og har absolut keine forstand på at sy, og stof og den slags.  

Men jeg kunne da godt tænke mig noget i noget lidt pow agtigt stof.... Min pige er ikke sådan en girly girly, så hvis du har/kan skaffe noget lidt "frækt"/pangfarver eller noget i den stil, så kunne jeg godt være interesseret....

Syntes nemlig bare ikke helt jeg kan se den slags jeg leder efter på hjemmesiderne.... (Ellers ved jeg bare ikke hvor jeg skal kigge) 

Hi hi...kan det trøste hvis jeg siger at mange af mine kunder heller ikke ved en dut om stof og sygning...

Men jeg kan fortælle dig at det eneste det kræver når man fx ser på en stof hjemmeside er at have fantasi og finde noget stof man kan li

Man kan sy i stort set alle tyber stof men jeg bruger mest 100% bommuld

Og så skal jeg nok fortælle hvor meget der skal bruges osv....og så kan man bruge min hjemmeside til inspiration

Grunden til at jeg ikke har stof på lager at jeg har valgt at det jeg sy til mine kunder skal være noget særligt og noget som ingen anden har

Håber det hjalp lidt

Anmeld

27. marts 2011

Leonora

Violamusensmor skriver:

Jeg bliver nødt til, at reklamere med for denne hjemmeside. Min datter har lige fået Forårsjakke  i liberty babyfløjl og tre sommerkjoler. Det er de mest fantastiske og unikke ting fra Norastar.dk og sindsygt professionelt syet. Så til alle herinde, der mangler en masse lækkert til forårs/sommer garderoben, er det bare om at ringe til Louise og forbered jer på at jeres unger ser ret vidunderlige ud, i det unikke tøj ;-)

Knus fra Violas mor

Tak hvor er du sød....

Ja den jakke ble super fin og jeg glæder mig til at se den på prinsessen

Anmeld

27. marts 2011

Loa

Leonora skriver:

Hi hi...kan det trøste hvis jeg siger at mange af mine kunder heller ikke ved en dut om stof og sygning...

Men jeg kan fortælle dig at det eneste det kræver når man fx ser på en stof hjemmeside er at have fantasi og finde noget stof man kan li

Man kan sy i stort set alle tyber stof men jeg bruger mest 100% bommuld

Og så skal jeg nok fortælle hvor meget der skal bruges osv....og så kan man bruge min hjemmeside til inspiration

Grunden til at jeg ikke har stof på lager at jeg har valgt at det jeg sy til mine kunder skal være noget særligt og noget som ingen anden har

Håber det hjalp lidt

Okay nu fandt jeg faktisk lidt, interessant  

Så kommer spørgsmålet, hvad type stof skal du bruge til at lave bukser? Hvis det ikke skal være så tykt som fløjl?

Hvor mange meter stof bruger du sådan ca. til en kjole?

Anmeld

27. marts 2011

Leonora

Loa skriver:

Okay nu fandt jeg faktisk lidt, interessant  

Så kommer spørgsmålet, hvad type stof skal du bruge til at lave bukser? Hvis det ikke skal være så tykt som fløjl?

Hvor mange meter stof bruger du sådan ca. til en kjole?

til bukser kan jeg bruge 100% bommuld eller cowboy stof eller babyfløjl....jeg skal bruge ca 1/2 meter til lange bukser samt lidt rib kant (har en masse forskelligt rib herhjemme, så med mindre det skal være en helt særlig farve så har jeg det liggende på lager)

Bukser koster 150 i syning og ca 40 kr i stof og rib kant...så under 200 kr for bukser op til str 3 år.

Jeg kan lave en kjole op til str 3 år på en meter....så lidt mindre alt efter alder.

En kjole koster 200 uden stof. De fleste stoffer koster ca 50 kr pr meter (med mindre man vælger dyre meter vare som fx Liberty stof) Jeg mener dog man kan få SÅ meget fint stof og go kvali i stof2000 og stof&stil.dk.....så ca 250 kr op til str 3 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.