HopinWishin skriver:
Nogle fælles venner ringede i går og fortalte at de er gravide... blev vildt overrasket, for havde slet ik set det komme...
Det er så dejligt for dem!! Men jeg tudede da kæresten fortalte det.... havde total hævede øjne i morges...
Jeg er bare total ego... tænker bare at det skulle ha været os i stedet 

Nej da søde..du er hverken et dårligt menneske eller en egoist...Det er helt menneskelige følelser du har der, jeg er sikker på at du ikke vil blive ved med at have det sådan, hele din venindes graviditet..Men ja, det er svært, pisse svært..og man føler at dte er bare så uretfærdigt det hele...
Det vigtigeste er at acceptere dine følelser og få snakket med kæresten om hvordan du har det...Giv dig selv ret til at have dte sådan, uden at du lader de følelser tage overhånd..
Jeg havde det sådan i mange år selv, før det endelig lykkedes os at få de to streger (men da havde jeg også opgivet) og jeg følte mig som et dårligt menneske hver gang. Til sidst gav jeg mig selv lov til at mærke efter hvordan jeg havde det og talte med kæresten om det..Jeg gav mig selv lov til at høre sørgelig music og bare sidde og tude i nogle timer..det hjælper virkelig...Men for guds skyld, tro ikke at du er alene om de følelser...
Held og lykke fremover
Anmeld