Hun gør mig så ked af det ! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

morethanperfect

Hej piger.

Jeg har brug for lidt råd , og luft for mine tanker , so here it goes..

Jeg har en papmor, som ikke er kærester med min far, men som har været som en mor for mig hele livet, da min egen døde da jeg var lille. Men vi er blevet rigtig tætte de sidste to år, og hun var også med til fødslen. Som mange nok ved, holdte vi barnedåb i går, hvor hun selvf. var med da jeg ser hende som en mor, og en mormor til Oscar. 

I dag skrev hun til mig hun var lidt vemodig efter i går.. Og jeg bliver ved at spørge indtil det.. Hun siger så at hun ikke føler jeg elsker hende som mor, og mormor til Oscar, og at hun ikke følte hun hørte til i går...  Hun syns også det er mærkeligt at jeg ikke har skrevet mormor på indbydelsen, hvor jeg så lige har forklaret hende at jeg heller ikke har skrevet farmor på Oscars farmors.. Men "stadigvæk!" Hun siger hun tvivler på om det er hendes ønske eller om det er mit ønske, han skal se hende som mormor... Og hun siger jeg skal være mere tydelig.. Hmmm ..

Så har hun været og besøge os ca 4 gange siden Oscar er blevet født, og de to sidste gange han så hende begyndte han at SKRIGE ... Det gjorde han også i går, hvor hun skyndte sig at sige: Orr han er træt.... Jeg lod hende med vilje ikke holde ham, da jeg ved han ville begynde og skrige, men hvis hun havde spurgt eller havde kommet med den mindste hentydning til at hun ville holde ham, havde hun selvf. fået lov til det!! Og der var kun 2 der holdte ham, for i vores familie spørg man bare hvis man vil. Jeg ser hende som en mor, og mormor til Oscar, men det føler hun ikke jeg gør, og hun føler hun presser mig til det... Hvis i forstår .... 

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til hende, og ved slet ikke hvad jeg skal tænke om alt det her...  Hun gør mig virkelig rigtig ked af det, havde ikke troet hun har det sådan ... 

Årrrh hvor er det svært.. Utroligt så hurtig en god dag kan vende sig .. Hmm ..

Nå , skulle bare ha luftet mine tanker .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Klumpe-dumpe

Hvorfor viser du hende ikke det du har skevet her... For her står det da klart og tydeligt.

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

Rose <3 skriver:

Hvorfor viser du hende ikke det du har skevet her... For her står det da klart og tydeligt.

Jeg har sagt det samme til hende , men hun forstår det bare ikke .. Og så siger hun :  "Det er lige meget ...."

Jeg syns ikke det er lige meget .. Føler jeg har gjort noget helt forkert , og aner ik hvordan jeg nu skal opføre mig i hendes selskab .. Tror ikke det blir det samme igen 

Anmeld

21. marts 2011

Bshizzle

Puha.. .. Kan forstå du er ked.

Det er ikke rart at få sådan en udtalelse fra en som man føler er nærmest en.

Men jeg syntes bestemt du skulle ta en laaang snak med hende face to face og få hende til at indse at du er ligeglad hvad andre måske tænker eller tror..
Men for dig er hun den helt perfekte i familien og til dit barn..

Har ikke så mange andre råd lige nu.. men håber du får lettet hjertet og det ender positivt.  Kram skal du lige ha..

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

Bshizzle skriver:

Puha.. .. Kan forstå du er ked.

Det er ikke rart at få sådan en udtalelse fra en som man føler er nærmest en.

Men jeg syntes bestemt du skulle ta en laaang snak med hende face to face og få hende til at indse at du er ligeglad hvad andre måske tænker eller tror..
Men for dig er hun den helt perfekte i familien og til dit barn..

Har ikke så mange andre råd lige nu.. men håber du får lettet hjertet og det ender positivt.  Kram skal du lige ha..

Det tror jeg også jeg vil gøre .. Mange tak 

Anmeld

21. marts 2011

Klumpe-dumpe

morethanperfect skriver:

Jeg har sagt det samme til hende , men hun forstår det bare ikke .. Og så siger hun :  "Det er lige meget ...."

Jeg syns ikke det er lige meget .. Føler jeg har gjort noget helt forkert , og aner ik hvordan jeg nu skal opføre mig i hendes selskab .. Tror ikke det blir det samme igen 

Jeg tror bare du skal opføre dig, som du altid har gjort overfor hende. Men måske give hende et ekstra kram i ny og næs.

Eller måske skrive et brev fra din søn, (som det her ham der skriver) hvor han beskriver, hvor glad han er for at hun lige netop er hans mormor, for han ved hun altid vil være der for ham, osv osv. osv. og så slut med at skrive at han og mor (dig) elsker hende helt ud til den fjerneste stjerne og tilbage igen.

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

Rose <3 skriver:

Jeg tror bare du skal opføre dig, som du altid har gjort overfor hende. Men måske give hende et ekstra kram i ny og næs.

Eller måske skrive et brev fra din søn, (som det her ham der skriver) hvor han beskriver, hvor glad han er for at hun lige netop er hans mormor, for han ved hun altid vil være der for ham, osv osv. osv. og så slut med at skrive at han og mor (dig) elsker hende helt ud til den fjerneste stjerne og tilbage igen.

Tak for et godt råd .. Det virkelig sødt , men tror bare hun syns det virker underligt .. :/

Anmeld

21. marts 2011

Klumpe-dumpe

morethanperfect skriver:

Tak for et godt råd .. Det virkelig sødt , men tror bare hun syns det virker underligt .. :/

Håber I finder ud af det 

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

Rose <3 skriver:

Håber I finder ud af det 

Tak 

Anmeld

21. marts 2011

3rollinger

Umiddelbart vil jeg tro det bunder i hendes usikkerhed. Hvis hun var din biologiske mor, saa var det jo bare saadan og faerdig.

Men netop fordi I ikke har blodets baand, gaar hun aabenbart og er bange for at det ikke betyder helt saa meget som dig som for hende. Og hun vil nok isaer bekraeftes i forhold til resten af verden. Det kunne det lyde som om da hun vil kaldes mormor til barnedaaben. Hun vil ogsaa betragtes som den retsmaessige mormor for alle andre end dig og dit soen.

Jeg kunne da godt forestille mig at hun er meget meget glad for det hun har faaet, en papdatter og et papbarnebarn. Og naar der er noget man er meget glad for, er man jo samtidig meget meget bange for at miste det.

Som en anden siger kunne det da vaere en start at skrive et brev. Og sig at hun betyder mere end en almindelig mormor netop fordi I selv har valgt hende. Det er ikke bare en I har faaet paaduttet, men hende som I allerhelst vil have og derfor har valgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.