indlagt i nat pga. af veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

TbCp

betiinsen skriver:

ja fik også et chok.. hmm men kunne du så holde den lille indtil termin eller?

Nej ikke helt desværre, men hun kom dog heldigvis først i uge 35 så hun blev da heldigvis inde nogle ekstra uger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

kiwifrugten

Hvornår går du på barsel?

Hvis du har meget fostervand så skal du ligge med benene oppe i hjertehøjde og det er altså vigtigt du holder dig i ro. Så du burde nu snart gå på barsel.... Men VIGTIGT du passer på dig selv og bebs. Jeg har så meget fostervand at de ikke kan mærke hvordan hun ligger så det ender med den scanning og ellers skulle jeg regne med kejsersnitefter uge 37.

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

betiinsen skriver:

puhaa så må jeg hellere slappe af.. anede heller ikke det var veer jeg havde før de målte dem, men nu ved jeg da hvad jeg skal reagere på fremover.

du holde da ud helt indtil termin ikk?

Nej det vidste jeg heller ik . men vidste det gjorde virkelig ondt ..

Jo da , gik 6 dage over tid

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

de-wett skriver:

jeg døjede en hel del med det de kalder snyde veer  man bliver bare så skide nervøs, men heldigvis går det i sig selv

ja netop, blev også ret nervøs

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

TbCp skriver:

Nej ikke helt desværre, men hun kom dog heldigvis først i uge 35 så hun blev da heldigvis inde nogle ekstra uger!

okay det var heldigvis noget tid du kunne holde hende så, håber jeg nu også jeg kan

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

kiwifrugten skriver:

Hvornår går du på barsel?

Hvis du har meget fostervand så skal du ligge med benene oppe i hjertehøjde og det er altså vigtigt du holder dig i ro. Så du burde nu snart gå på barsel.... Men VIGTIGT du passer på dig selv og bebs. Jeg har så meget fostervand at de ikke kan mærke hvordan hun ligger så det ender med den scanning og ellers skulle jeg regne med kejsersnitefter uge 37.

ja har ikke barsel da det er nogle dage i ugen jeg arbejder udover jeg studere.. men efter i lørdags, har jeg byttet resten af mine vagter væk inden termin, for kan ikke mere

ja, de sagde bare jeg havde virkeligt meget fostervand og igår kunne hun ikke finde ud af om den lille lå med hovedet op eller ned, det tog hende 20 min.. hmm men må nok hellere holde mig helt i ro.

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

morethanperfect skriver:

Nej det vidste jeg heller ik . men vidste det gjorde virkelig ondt ..

Jo da , gik 6 dage over tid

okay lidt irriterende at gå over tid, men det er nu stadig bedre for den lille da

Anmeld

21. marts 2011

kiwifrugten

Oki dejligt at du har fået dem byttet væk. For detr er i hvertfald bedst hvis den lille kan blive i maven til uge 37 i hvertfald så er det ikke for tidligt født.

Så benene op og nyd de sidste par uger :-D

Anmeld

21. marts 2011

Mortiltodrenge

Jeg fik veer i 1,5 dag da jeg var 31+5 pga. arbejdsrelateret stress. Efter 3 dage i sengen stoppede de. Jeg fødte stor dreng(4200 gr) da jeg var 38+5

Anmeld

21. marts 2011

norenberg

havde det ligesådan da jeg var i uge 27, men det gik i sig selv igen omkring aftens tid....og næste dag tog jeg ud og handle....og pludselig satte presse veer ind og jeg kom på sygehuset og havde åbnet mig 9 cm.....og 1½ time senere kom min lille søn til verden....noget af en forskrækkelse....men han har det heldigvis godt nu og er snart 3 mdr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.