indlagt i nat pga. af veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.974 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

betiinsen

Hej piger.

fik det dårligt igår og en mærkelig fornemmelse i og mens. smerter i maven. Jeg valgte så at tage på sygehuset, hvor jeg fik lavet flere kurver, som viste jeg havde veer. der var omkring 5-7 min mellem dem, og jeg blev så indlagt. heldigvis gik veerne lidt i sig selv igen her til morgen, så fik lov at tage hjem, skulle bare være forsigtig og tage det hele med ro. har stadig en plukve en gang i mellem men heldigvis ikke som igår.

de vidste ikke hvorfor jeg fik det, havde ikke blærebetændelse eller lign.

andre der har prøvet noget i samme retning, og hvad skete der derefter?

betina i i uge 32 i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

TbCp

betiinsen skriver:

Hej piger.

fik det dårligt igår og en mærkelig fornemmelse i og mens. smerter i maven. Jeg valgte så at tage på sygehuset, hvor jeg fik lavet flere kurver, som viste jeg havde veer. der var omkring 5-7 min mellem dem, og jeg blev så indlagt. heldigvis gik veerne lidt i sig selv igen her til morgen, så fik lov at tage hjem, skulle bare være forsigtig og tage det hele med ro. har stadig en plukve en gang i mellem men heldigvis ikke som igår.

Puha det er slet ikke sjovt!!!

Jeg oplevede det samme da jeg var omkring uge 28. Var indlagt en enkelt nat og fik en vehæmmende pille...

Så må du bare tage den med ro nu... der er jo heldigvis ikke mange uger til det er ok at den lille kommer til verden!

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Hej piger.

Pyha, det må have noget af en overraskelse.

Men er glad for alt er "ved det gamle" nu og lille pige bliver der i minium 6 uger endnu.

Anmeld

21. marts 2011

kiwifrugten

Jeg havde det i sidste uge altså uge 34. Jeg fik piller mod blærebetændelse men lægen havde sagt dagen før jeg ikke havde blærebetændelse.

Men skal til en ekstra scanning på mandag fordi jeg har for meget fostervand.

Men jeg fik også veer og fik kørt den kurve og jeg fik at vide jeg skal holde mig HELT i ro. Må kun spise, gå i bad og se tv og sove andet må jeg ikke for hvis jeg laver andet så kan jeg få veer igen

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

betiinsen skriver:

Hej piger.

Ja jeg blev indlagt i uge 28 med for tidlige veer .. De var ret slemme så var på sygehuset i 4 dage .. Hvorefter jeg KUN måtte gå på toilettet .. Måtte KUN gå i bad to gange om ugen indtil jeg var ovre uge 36 .. Min svigermor var hos mig da min kæreste var på arb .. Jeg fik 2* lungemodne i låret , og ve stoppende medicin .. 

Som sagt skulle jeg holde mig heeelt roligt , så pas hellere på ... 

Anmeld

21. marts 2011

de-wett

betiinsen skriver:

Hej piger.

jeg døjede en hel del med det de kalder snyde veer  man bliver bare så skide nervøs, men heldigvis går det i sig selv

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

TbCp skriver:

Puha det er slet ikke sjovt!!!

Jeg oplevede det samme da jeg var omkring uge 28. Var indlagt en enkelt nat og fik en vehæmmende pille...

Så må du bare tage den med ro nu... der er jo heldigvis ikke mange uger til det er ok at den lille kommer til verden!

ja fik også et chok.. hmm men kunne du så holde den lille indtil termin eller?

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

Kofoed33 skriver:

Pyha, det må have noget af en overraskelse.

Men er glad for alt er "ved det gamle" nu og lille pige bliver der i minium 6 uger endnu.

ja hun må meget gerne blive derinde noget tid endnu, så håber jeg hun gør

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

kiwifrugten skriver:

Jeg havde det i sidste uge altså uge 34. Jeg fik piller mod blærebetændelse men lægen havde sagt dagen før jeg ikke havde blærebetændelse.

Men skal til en ekstra scanning på mandag fordi jeg har for meget fostervand.

Men jeg fik også veer og fik kørt den kurve og jeg fik at vide jeg skal holde mig HELT i ro. Må kun spise, gå i bad og se tv og sove andet må jeg ikke for hvis jeg laver andet så kan jeg få veer igen

fik nemlig også at vide jeg har ektremt meget fostervand, kan det have betydning?.. hmm ja må også hellere holde mig i ro, kunne godt mærke der var lidt optræk til noget lørdag da jeg arbejdede ved kassen i h&m, så må hellere slappe noget mere af.

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

morethanperfect skriver:

Ja jeg blev indlagt i uge 28 med for tidlige veer .. De var ret slemme så var på sygehuset i 4 dage .. Hvorefter jeg KUN måtte gå på toilettet .. Måtte KUN gå i bad to gange om ugen indtil jeg var ovre uge 36 .. Min svigermor var hos mig da min kæreste var på arb .. Jeg fik 2* lungemodne i låret , og ve stoppende medicin .. 

Som sagt skulle jeg holde mig heeelt roligt , så pas hellere på ... 

puhaa så må jeg hellere slappe af.. anede heller ikke det var veer jeg havde før de målte dem, men nu ved jeg da hvad jeg skal reagere på fremover.

du holde da ud helt indtil termin ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.