vil lige blære mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

regalprime

anetteb skriver:

den var hvid og orange før

Sku lige til at sige bilen ikk sagde mig noget, men mindes den i hvid og orange Og sys han virker bekendt, men vi ser jo så mange altid. Hvilken klub køre han for, altså er medlem i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Sku lige til at sige bilen ikk sagde mig noget, men mindes den i hvid og orange Og sys han virker bekendt, men vi ser jo så mange altid. Hvilken klub køre han for, altså er medlem i??

Vom. - Vejen og omegns motorklub

Anmeld

22. marts 2011

regalprime

anetteb skriver:

Vom. - Vejen og omegns motorklub

Det er også der Søren er medlem i. Hmm måske vi ses til nogen løb så Så hold ud kig efter en blå golf med gule lyn eller hva det skal ligne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

Det er også der Søren er medlem i. Hmm måske vi ses til nogen løb så Så hold ud kig efter en blå golf med gule lyn eller hva det skal ligne

arg. den har jeg set masser af gange  - eller ihvert fald en der ligner meget.

Anmeld

23. marts 2011

regalprime

Nå Ulrik ved godt hvem Søren er da de har arbejdet sammen på traktor værkstedet her i Egtved

Anmeld

23. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Nå Ulrik ved godt hvem Søren er da de har arbejdet sammen på traktor værkstedet her i Egtved

ja, det sagde ulrik igår

Anmeld

24. marts 2011

regalprime

anetteb skriver:

ja, det sagde ulrik igår

Sku da lidt sjovt at møde hans kæreste her på baby For underligt sådan noget Har mødt team brobergs codriver og kæreste på noget der heddder hestegaleri også, bare sådan lige som dig og mig Ske et sjovt sammentraf

Anmeld

24. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Sku da lidt sjovt at møde hans kæreste her på baby For underligt sådan noget Har mødt team brobergs codriver og kæreste på noget der heddder hestegaleri også, bare sådan lige som dig og mig Ske et sjovt sammentraf

ja verden er lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.