vil lige blære mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Anette&Sophia

min kæreste fik en tredje plads igår, i første runde af mssv turneringen. ( rally halløj ) - sidste år blev han nummer to sammenlagt i hans klasse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

regalprime

Hva er det for noget rally han køre???

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Hva er det for noget rally han køre???

bare klubrally light
men han vil rigtig gerne til at køre sprint, som er ude på landevejene - og det går stærkt, så mine graviditets homoner får rigtig banket på, og gør mig nervøs. puuha

Anmeld

22. marts 2011

regalprime

anetteb skriver:

bare klubrally light
men han vil rigtig gerne til at køre sprint, som er ude på landevejene - og det går stærkt, så mine graviditets homoner får rigtig banket på, og gør mig nervøs. puuha

Ved godt hva det er da min bedre halvdel selv køre det Der er desværre bare kommet en masse ting bilerne skal have osv i år, og det er jo ikk billigt

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Ved godt hva det er da min bedre halvdel selv køre det Der er desværre bare kommet en masse ting bilerne skal have osv i år, og det er jo ikk billigt

fedt
hvem er din bedre halvdel?

- ja det er en dyr hobby. puuha. min kæreste renoverede bilen fuldstændig sidste år, hvor den blev malet osv, første løb efter tager han en højkantsten og krøller skærmen + knækker hjulophænget og en fælg

Anmeld

22. marts 2011

regalprime

Han hedder Søren Madsen, køre i en blå golf. Går under team ggm racing. Blev nummer 2 i det ene youkahama mesterskab sidste år i Fredericia Han lavede også en del sidste år da motor og lidt mere stod af Men nu e den klar, nu skal der bare lidt penge til alt det hans osv de skal have. Meningen var han sku køre til kongensbro rallyshow, men det bliver desværre ikk i år alligevel

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Han hedder Søren Madsen, køre i en blå golf. Går under team ggm racing. Blev nummer 2 i det ene youkahama mesterskab sidste år i Fredericia Han lavede også en del sidste år da motor og lidt mere stod af Men nu e den klar, nu skal der bare lidt penge til alt det hans osv de skal have. Meningen var han sku køre til kongensbro rallyshow, men det bliver desværre ikk i år alligevel

fedt. ulrik kender ham sikkert godt.

men ja, alt det med motor osv. puha.

Anmeld

22. marts 2011

regalprime

anetteb skriver:

fedt. ulrik kender ham sikkert godt.

men ja, alt det med motor osv. puha.

Har du ikk et bedre billede af ham og bilen evt??? Kan ikk rigtig se så meget på det her desværre

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

Har du ikk et bedre billede af ham og bilen evt??? Kan ikk rigtig se så meget på det her desværre

her er et af bilen og ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2011

Anette&Sophia

anetteb skriver:

her er et af bilen og ham

den var hvid og orange før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.