Hvor tit bruger I make up?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2008

Pia.

Jamen det bruger jeg hver dag... Hvis jeg bare skal være her hjemme en hel søndag så kan det godt ske jeg ikke bruger noget som helst men skal jeg arbejde eller ud af døren så bruger jeg bestemt noget....
Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

tasha33

jeg bruger det meget sjældent, det sker da at der kommer lidt mascara på hvis jeg skal i byen.knuz natasha

Anmeld

15. oktober 2008

Lulle25

Jeg bruger makeup hver dag. Synes jeg ser helt forkert ud uden. Så bruger en foundation, øenskygge streg og mascara, det er naturlige farver, så synes ikke selv det er for meget, men det er jo smag og behag
Kh Louise

Anmeld

15. oktober 2008

MorCamilla

Jeg bruger som regl make up hver dag, men den sidste uge har jeg ikke haft noget på, har ikke kunne overskue det, og det gør så ondt hvis man kommer til at tude og får det i øjnene..
Men ellers bruger jeg det hver dag... Og så gerne lidt ekstra hvis jeg skal i byen..

Anmeld

15. oktober 2008

miver

Jeg har stemt nogle gange
Jeg er for træt til sådanne noget om morgen

Anmeld

15. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg bruger det hver dag. Consieler, foundation, 2-3 øjenskygger, eye-liner og maccare.

Ellers ligner jeg døden fra Lübek. Men det er altsammen i naturlige farver, så det ikke helt ligner jeg bruger det - hvis i forstår

Anmeld

15. oktober 2008

Becks

Jeg bruger det hver dag... Hvis jeg har travlt om morgenen inden job, så bliver det kun til mascara... Ellers er det med øjenskygge også... Jeg ville gerne bruge streg, men jeg får simpelthen så små øjne af det

Til fest er øjenskyggen og mascaren mere markeret

Knus

Anmeld

16. oktober 2008

Miamaja

Jeanne skriver:

Jeg bruger det hver dag. Consieler, foundation, 2-3 øjenskygger, eye-liner og maccare.

Ellers ligner jeg døden fra Lübek. Men det er altsammen i naturlige farver, så det ikke helt ligner jeg bruger det - hvis i forstår

haha.. det lod sjovt..

jeg bruger rouge hver dag for saa ser man saa frisk ud ala har varet ude og lobe ogsaa selvom man ikke har lobet og genre mascara hvis jeg lige vil prove at se lidt smaa lakker ud

Anmeld

16. oktober 2008

fam.4xc

Hver dag har jeg stemt... men skal jeg blot i børnehaven frem og tilbage så er det kun lidt pudder og lidt på læberne....
Men jeg begiver mig ik i centret eller andet uden at ha pudder, mascare, streg og lidt på læberne

Har engang mødt på arbejde uden noget og de ville nærmest svinge mig hjem fordi de synes jeg så syg ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.