Hvor tit bruger I make up?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit bruger I make up?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.338 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Mathilde

Jeg bruger mascara stort set hver dag. Jeg synes jeg ser træt ud uden og føler mig også lidt "nøgen".
Det er kun hvis jeg skal i byen, ud og spise eller lign. jeg bruger øjenskygge osv.

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Honningblomst

Jeg bruger som dig mascara hver dag og for det meste også streg, øjenskygge, foundation, lidt på kinderne osv...kan godt gå uden, men synes ikke jeg ser så heldig ud, uden...
Knus

Anmeld

15. oktober 2008

Kvindemin

Mascara dagligt, samt eyeliner. En undtagelse hvis jeg lige har fået farvet vipper og bryn. Men ellers.
Kan også godt lide at have noget ekstra på, hvis jeg skal i byen.

Anmeld

15. oktober 2008

twinboys

Hej er jeg hjemme nej så kan jeg godt nogen gange springe over, men jeg tager som regel noget på, hvis jeg skal ud...

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2008

lonemus

Dagligt bruger jeg: 2 slags øjenskygge, kohl-blyant under øjnene og mascara. Det tager mig 5-10 minutter at lægge.

Når jeg skal ud bruger jeg nogle gange foundation og læbestift.

Lone - nu er det blevet nemt at indsætte smileys..tak Henrik

Anmeld

15. oktober 2008

A.I.G.

bruger mascara og kun det til hverdag og fest.....
Jeg synes det er flottest til mig ..... make up er fint til andre - bare de bevarer fodfæstet og man ikke kigger på en maske....

Jeg bruger det ikke hver dag, i dag f.eks. har jeg lavet klassikeren med at fjerne resterne under øjnene og taget hat på og begiver mig nu ud i regnen med piger og kræ (hund). En omvandrende sexbombe ;o)

KH Anette

Anmeld

15. oktober 2008

heaven

her bruger jeg make up dagligt..... bruger pudder, øjenskygge, streg, mascara og så lidt solpudder på kindbenene....

jøsses, hvor lyder det egentlig "malet", - det er det altså ikke, det er i ganske neutrale farver... til fest bliver der skruet lidt op for mængden, og jeg bruger foundation som ekstra pift, og så bruger jeg mere kraftfulde farver

Jannie

Anmeld

15. oktober 2008

Heidi.

Hver dag.

Anmeld

15. oktober 2008

tascia

hvis jeg har travlt er det kun mascara, men ellers er det en svag øjenskygge, streg, mascara og lidt på kinderne (kommer til at se mere frisk og sund ud syntes jeg)

i weekenderne ligner jeg gerne noget katten har slemt med hjem, gidder absolut ikke gøre noget ved mig selv med mindre jeg skal noget!

//Natascia

Anmeld

15. oktober 2008

SaNiNa

har stem hver dag for kan ikke undevære min mascara, men som nu hvor jeg ligger i senge på 5 dagen ja så har jeg altså ikke make up på...

Sanne "som ikke lige ved hvad et hyperlink er"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.