I tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Henriette1973

Valkyrien skriver:

Lad nu pigen være. Hun er sikkert ret forvirret lige nu..

Trådstarter: Du skal være velkommen til at skrive privat til mig, hvis du vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Manakauapo

Secrets skriver:

Hvem var det henvendt til? Synes ikke der var noget i vejen med mit svar i al fald

Ikke til dig. Nærmere til Rockertand, der skrev noget om et seriøst graviditetsønske. Syntes bare det var skrevet en tand for hårdt.

Pigen har jo uden tvivl ikke behov for at få smidt sådan en i hovedet, men nærmere brug for afklaring..

Anmeld

21. marts 2011

Dontkno

Valkyrien skriver:

Ikke til dig. Nærmere til Rockertand, der skrev noget om et seriøst graviditetsønske. Syntes bare det var skrevet en tand for hårdt.

Pigen har jo uden tvivl ikke behov for at få smidt sådan en i hovedet, men nærmere brug for afklaring..

Anmeld

26. marts 2011

anonym-pige

Tog en graviditetstest i dag, som viste to lilla streger. den ene godt nok mere utydelig end den anden, så var stadig lidt i tvivl, tager en ny igen imorgen tidlig.

Anmeld

26. marts 2011

Kay

anonym-pige skriver:

Tog en graviditetstest i dag, som viste to lilla streger. den ene godt nok mere utydelig end den anden, så var stadig lidt i tvivl, tager en ny igen imorgen tidlig.

så længe der er 2 streger er du gravid... de skal ikke være lige tydlige...

så du skal nok et smut til lægen.... du må også meget gerne skrive til mig privat hvis du har brug for en snak eller hjælp eller ja det mindste

Anmeld

26. marts 2011

anonym-pige

Kay skriver:

så længe der er 2 streger er du gravid... de skal ikke være lige tydlige...

så du skal nok et smut til lægen.... du må også meget gerne skrive til mig privat hvis du har brug for en snak eller hjælp eller ja det mindste

tusinde tak

det sætter jeg stor pris på.

Anmeld

26. marts 2011

Kay

Valkyrien skriver:

Lad nu pigen være. Hun er sikkert ret forvirret lige nu..

Trådstarter: Du skal være velkommen til at skrive privat til mig, hvis du vil.

helt enig!!!

Anmeld

27. marts 2011

Kofoed.

anonym-pige skriver:

Hej alle,

Jeg har i en længere periode været i tvivl om jeg er gravid...

Jeg har haft svingende menstruation (1 uge både den ene og den anden vej) og desuden stortset intet blødt, været træt, følt mig oppustet, haft kvalme, ømme bryster, haft de vildeste spise-flip og et svingende humør..

Det skal siges, at jeg har været på p-piller i 1 år, hvor jeg flere gange glemte pillen, og dvs. stortset dyrkede ubeskyttet sex.

Hvis jeg er gravid nu, vil jeg være i uge 37 (ca.).

Jeg tog for omkring 5 mdr siden 2 graviditetsteste (midt på dagen) som begge viste negativ.

Det skal siges jeg er meget ung, og det jo selvfølgelig godt bare kan være min krop der forandre sig, men jeg har haft menstruation i omkring 4 år, og har aldrig oplevet forandringer i min cyklus før nu...

Håber at høre fra jer.

Finder du ellers ud af noget?

Jeg synes vist du igen har testet fint positiv og du stadig har mistænke om, at du er langt henne, at du skal kontakte enten vagtlæge i dag eller egen læge imorgen, så du kan finde ud af hvor langt du er og om bebse har det godt derinde...

Men uanset hvad skal du have fat i en læge, når du en gang har testet positiv.

Anmeld

27. marts 2011

Rebecca55

Sikke en situartion at stå i, i så ung en alder.

Jeg vil absolut også råde dig til at kontakte din læge. Men i første omgang synes jeg du skal snakke med din mor, moster eller anden voksen person der står dig nær. For du vil få stor brug for støtte uanset hvad udfaldet bliver. Ved det ikke er det nemmeste at fortælle, men det er vigtigt du får støtte og den helt rigtige hjælp.

Held og lykke her fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.