kopier fra stf omkring samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

TbCp

Altså for pokker! Hvorfor gør de sådan noget!

Jeg bliver så arrig!!! Det er for pokker jeres datter det handler om og det eneste der sker når de lyver på den måde, er da kun at straffe hende!
Forstår ikke hvorfor de ikke kan se det!

Knus til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

wamse

TbCp skriver:

Altså for pokker! Hvorfor gør de sådan noget!

Jeg bliver så arrig!!! Det er for pokker jeres datter det handler om og det eneste der sker når de lyver på den måde, er da kun at straffe hende!
Forstår ikke hvorfor de ikke kan se det!

Knus til jer!

Tak for dit svar 

Jeg blev bare så skuffet over ham, jeg får jo da heller ikke min familie til at sende mails omkring ham, selv om der skisme har været meget at skrive om. Men det her handler om Lærke, og hvad der bedst for hende.

Han brokker sig i hans mail over at jeg har været passiv når han og Lærke legede sammen, under samværet. Ja det gjorde jeg for at han fik muligheden for at være sammen med hende, det var ligesom pointen i samværet 

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

wamse skriver:

Tak for dit svar 

Jeg blev bare så skuffet over ham, jeg får jo da heller ikke min familie til at sende mails omkring ham, selv om der skisme har været meget at skrive om. Men det her handler om Lærke, og hvad der bedst for hende.

Han brokker sig i hans mail over at jeg har været passiv når han og Lærke legede sammen, under samværet. Ja det gjorde jeg for at han fik muligheden for at være sammen med hende, det var ligesom pointen i samværet 

SUUUK altså!!!

Men håber da stf kan se hvordan det hele hænger sammen!

Anmeld

22. marts 2011

wamse

TbCp skriver:

SUUUK altså!!!

Men håber da stf kan se hvordan det hele hænger sammen!

Det håber jeg også bare, men for pokker det er hårdt at det tager så lang tid at vurdere. Jeg ved selvfølgelig godt, at de gør det grundigt, men det er nu stadig hårdt at vente. 

Blev ringet op af kommunen i torsdags, at de ikke mener at en børnekonsulent ville kunne hjælpe Lærke nok, at det vil være noget mere omstændigt, der skal sættes i gang, så jeg håber at stf kan se, hvor vanskeligt Lærke har det nu.

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

wamse skriver:

Det håber jeg også bare, men for pokker det er hårdt at det tager så lang tid at vurdere. Jeg ved selvfølgelig godt, at de gør det grundigt, men det er nu stadig hårdt at vente. 

Blev ringet op af kommunen i torsdags, at de ikke mener at en børnekonsulent ville kunne hjælpe Lærke nok, at det vil være noget mere omstændigt, der skal sættes i gang, så jeg håber at stf kan se, hvor vanskeligt Lærke har det nu.

Ja det må være en uudholdelig ventetid!

Jeg håber for jer at der snart kan komme noget afklaring!

Anmeld

22. marts 2011

wamse

TbCp skriver:

Ja det må være en uudholdelig ventetid!

Jeg håber for jer at der snart kan komme noget afklaring!

Tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.