kopier fra stf omkring samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

wamse

Så så man lige mig ryge op i det røde felt på ingen tid

Fik kopier fra stf om de steder de søger oplysninger omkringer min datter og jeg, for at fastsætte samvær med far. Havde i forvejen modtaget et brev i sidste uge, om de steder de søger oplysninger omkring ham. Der lagde også kopier af mails min eks og hans mor(!!!!!!!!!!!) havde sendt dertil. Nu er hun jo så afdød for 14 dage siden, men nøj hvor er jeg gal på ham og hende. Hvor latterligt, at han lod hans mor blande sig i en samværssag, som kun involverer os og vores datter, og de ting hun har skrevet er simpelthen løgne på løgne. Er så skuffet og ked af, at det skulle være så beskidt det her. Hun skriver endda løgne omkring min mor i hendes mail. 

Hans mail indeholder ting, han til hver en tid kunne have snakket med mig om, fx at jeg 1 gang ikke har haft en vinterdragt med til samvær, så de ikke kunne komme udenfor for at lege. Det gjorde jeg ikke, fordi hun havde lagt med feber i dagene op til samvær, og syntes ikke hun skulle ud og lege i frost, hvilket han havde fået af vide.

Jeg har så efterfølgende sendt en sms til ham, hvor jeg skrev at jeg var meget skuffet over hans valg, og at jeg ikke fremover kørte der op, så han kunne se vores datter, kun hvis der foreligger en afgørelse omkring det. Jeg vil simpelthen ikke længere bukke mig forlæns for nogle, som pisser mig op og ned af ryggen

Hvor ville jeg bare ønske at man kunne ordne det på en ordenlig måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Dansker I Holland

wamse skriver:

Fik kopier fra stf om de steder de søger oplysninger omkringer min datter og jeg, for at fastsætte samvær med far. Havde i forvejen modtaget et brev i sidste uge, om de steder de søger oplysninger omkring ham. Der lagde også kopier af mails min eks og hans mor(!!!!!!!!!!!) havde sendt dertil. Nu er hun jo så afdød for 14 dage siden, men nøj hvor er jeg gal på ham og hende. Hvor latterligt, at han lod hans mor blande sig i en samværssag, som kun involverer os og vores datter, og de ting hun har skrevet er simpelthen løgne på løgne. Er så skuffet og ked af, at det skulle være så beskidt det her. Hun skriver endda løgne omkring min mor i hendes mail. 

Hans mail indeholder ting, han til hver en tid kunne have snakket med mig om, fx at jeg 1 gang ikke har haft en vinterdragt med til samvær, så de ikke kunne komme udenfor for at lege. Det gjorde jeg ikke, fordi hun havde lagt med feber i dagene op til samvær, og syntes ikke hun skulle ud og lege i frost, hvilket han havde fået af vide.

Jeg har så efterfølgende sendt en sms til ham, hvor jeg skrev at jeg var meget skuffet over hans valg, og at jeg ikke fremover kørte der op, så han kunne se vores datter, kun hvis der foreligger en afgørelse omkring det. Jeg vil simpelthen ikke længere bukke mig forlæns for nogle, som pisser mig op og ned af ryggen

Jeg spørger sikkert dumt, men hvad er stf?

Anmeld

21. marts 2011

wamse

NR3ønskebarn skriver:

he he nej du gør da ikke, det er statsforvaltningen

Anmeld

21. marts 2011

Phoenix

Stf = statsforvaltningen tror jeg.

Kan i øvrigt godt forstå din frustration. Det meget belastende at blive bekriget i forhold til samværssager. Og når samarbejdet kun går en vej.

Anmeld

21. marts 2011

Dansker I Holland

wamse skriver:

he he nej du gør da ikke, det er statsforvaltningen

ok smiler..så er jeg med

Anmeld

21. marts 2011

Leneur

NR3ønskebarn skriver:

Kan godt forstå du er skuffet. Et er at man er uenige om nogle ting men facts skal altså være rigtige. Du har da helt ret i at det burde kun være mails fra din x og ikke hans mor men han virker jo til ( i forhold til noget af det andet du har skrevet) at han på en måde lå under for hans mor's påbud. Bliver spændende at se hvordan han reagerer nu, hvor han skal være på egen hånd.

Anmeld

21. marts 2011

Leneur

Leneur skriver:

Kan godt forstå du er skuffet. Et er at man er uenige om nogle ting men facts skal altså være rigtige. Du har da helt ret i at det burde kun være mails fra din x og ikke hans mor men han virker jo til ( i forhold til noget af det andet du har skrevet) at han på en måde lå under for hans mor's påbud. Bliver spændende at se hvordan han reagerer nu, hvor han skal være på egen hånd.

Ups forkert citeret...

Anmeld

21. marts 2011

sophiemy

wamse skriver:

Hvor kan jeg godt følge dig. Jeg har en mappe fuld af mails som min eks har sendt til statsforvaltningen. Samtlige mails indeholder løgne som jeg ikke engang kunne få mig selv til at antyde om min værste fjende.

Statsforvaltningen skal sende dem videre til dig såfremt det der står i dem kan skade din sag. Så mit råd til dig er at når du er hidset ned, så skal du sætte dig ned og punkt for punkt gå brevene igennem. Medtag kun de ting der er relevante. Det er eksempelvis ikke relevant hvad nogen siger om din mor (selvom det er vildt sårende). Gør det hele i en saglig tone, sørg for at alle pointer kommer med og sørg for så vidt muligt at holde dig til 1-1 1/2 a4-side.

Øv hvor er det ærgerligt at han er på den måde Men som jeg har læst mange af dine indlæg har han jo nok været voldsomt styret af sin mor.

Knus herfra

Anmeld

22. marts 2011

wamse

madagaskar skriver:

Hvor kan jeg godt følge dig. Jeg har en mappe fuld af mails som min eks har sendt til statsforvaltningen. Samtlige mails indeholder løgne som jeg ikke engang kunne få mig selv til at antyde om min værste fjende.

Statsforvaltningen skal sende dem videre til dig såfremt det der står i dem kan skade din sag. Så mit råd til dig er at når du er hidset ned, så skal du sætte dig ned og punkt for punkt gå brevene igennem. Medtag kun de ting der er relevante. Det er eksempelvis ikke relevant hvad nogen siger om din mor (selvom det er vildt sårende). Gør det hele i en saglig tone, sørg for at alle pointer kommer med og sørg for så vidt muligt at holde dig til 1-1 1/2 a4-side.

Øv hvor er det ærgerligt at han er på den måde Men som jeg har læst mange af dine indlæg har han jo nok været voldsomt styret af sin mor.

Knus herfra

Tak for dit svar

Stf har sendt et brev tilbage til hans mor, hvor de skriver at hendes brev ikke vil taget med i vurderingen, da da indhenter oplysninger fra os forældre og andre relevante instanser. Nu er hun jo godt nok afdød for 14 dage siden, men går ud fra han selv informerer dem om det, når han jo har søgt samvær der oppe.

Hans mail er næsten en tro kopi af hans mors Det er de samme ord og indledning der bruges, og indholdet er stort set det samme. Det er faktisk næsten pinligt, hvor åbenlyst det er. 

Jeg har sendt en mail til stf i går, omkring hans og vores datters samvær/kontakt i de måneder fra vi flyttede fra hinanden til han blev fængslet. Jeg lavede en logbog/dagbog dengang, for hvis jeg lige netop skulle stå i denne her situation. Men den er uden personlige kommentarer, kun noteringer om, hvor, hvornår og hvor meget samvær der var.

Anmeld

22. marts 2011

wamse

Leneur skriver:

Tak for svaret 

Ja jeg er spændt på, hvordan det kommer til at forløbe nu.

Jeg skrev til ham i går, om at han måtte selv finde ud af, hvornår han vil se vores datter, og at han skulle komme her ned, for jeg ville ikke bruge så meget køretid før der ligger en afgørelse omkring det. 

Det er simpelthen slut med at lege hans støttepædagog, og nu må han mande sig op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.