Så så man lige mig ryge op i det røde felt på ingen tid
Fik kopier fra stf om de steder de søger oplysninger omkringer min datter og jeg, for at fastsætte samvær med far. Havde i forvejen modtaget et brev i sidste uge, om de steder de søger oplysninger omkring ham. Der lagde også kopier af mails min eks og hans mor(!!!!!!!!!!!) havde sendt dertil. Nu er hun jo så afdød for 14 dage siden, men nøj hvor er jeg gal på ham og hende. Hvor latterligt, at han lod hans mor blande sig i en samværssag, som kun involverer os og vores datter, og de ting hun har skrevet er simpelthen løgne på løgne. Er så skuffet og ked af, at det skulle være så beskidt det her. Hun skriver endda løgne omkring min mor i hendes mail.
Hans mail indeholder ting, han til hver en tid kunne have snakket med mig om, fx at jeg 1 gang ikke har haft en vinterdragt med til samvær, så de ikke kunne komme udenfor for at lege. Det gjorde jeg ikke, fordi hun havde lagt med feber i dagene op til samvær, og syntes ikke hun skulle ud og lege i frost, hvilket han havde fået af vide.
Jeg har så efterfølgende sendt en sms til ham, hvor jeg skrev at jeg var meget skuffet over hans valg, og at jeg ikke fremover kørte der op, så han kunne se vores datter, kun hvis der foreligger en afgørelse omkring det. Jeg vil simpelthen ikke længere bukke mig forlæns for nogle, som pisser mig op og ned af ryggen
Hvor ville jeg bare ønske at man kunne ordne det på en ordenlig måde
Anmeld