slag i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.647 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Er helt vildt bekymret. Min hund hoppede lige ned i maven på mig med fuld fart. Hun vejer godt nok kun 12 kilo men alligevel.

Tror i der er sket noget? Har ikke ondt, men bliver lidt bange alligevel.

Er i uge 27, og har foranliggende moderkage/livmoder (kan ikke lige huske hvad det hedder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

hvis du ik har ondt er det nok ikke noget at være bange for .

min hund på 40 har gjord det samme og intet er sket .

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

sommerbarn<3 skriver:

Er helt vildt bekymret. Min hund hoppede lige ned i maven på mig med fuld fart. Hun vejer godt nok kun 12 kilo men alligevel.

Er i uge 27, og har foranliggende moderkage/livmoder (kan ikke lige huske hvad det hedder)

Altså hvis jeg fik slag i maven, om det er en hund/kat/voldig kæreste eller mig som igen igen igen falder og lader på maven, ville jeg ringe til fødegangen med det sammen også, hvis der ikke er smerter, for de kan jo komme senere. Moderkage kan jo desværre have løsnet sig lidt, hvis du så går rundt og lave mad, kan den løsne sig mere og mere og så kommer smerterne.

Håber alt er okay og lille bebse har det super og vuffi for et chok for livet

Anmeld

21. marts 2011

quar20

Ikke for at skræmme dig eller andre..!! Men få det tjekket..!! Jeg mistede tvillinger i uge 22 fordi min søster slog mig i maven torsdag og mandag var de døde..!!

Anmeld

21. marts 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ikke for at skræmme dig eller andre..!! Men få det tjekket..!! Jeg mistede tvillinger i uge 22 fordi min søster slog mig i maven torsdag og mandag var de døde..!!

Ej hvor forfærdeligt.

Havde du smerter efter slaget?

Har bare forstyrret fødegangen to gange i løbet af de sidste par uger allerede.

Anmeld

21. marts 2011

lucas<3

sommerbarn<3 skriver:

jeg blev ramt a en fodbold da jeg var omkring uge 22 og jeg ringede til lægen dagen efter og han ville gerne se mig. han sagde så at jeg ikke skulle være bekømret for de ligger godt inde bag ved livmord så det kan ikke ske noget ved det. men selvf, hvis du får ondt skal du nok lige ringe til lægen..

Anmeld

21. marts 2011

LRJ

sommerbarn<3 skriver:

Vil os sige til dig at du burde for det tjekket, Jeg blevet jordet ind i af en ældre dame da jeg var i uge 27, jeg røg på fødegangen 6 timer efter i Fødsel ( ikke den eneste grund, men det var en af grundene til det) , men fødte ikke, så det skal tages MEGET alvorligt

Anmeld

21. marts 2011

sommerbarn<3

Har lige talt med lægevagten, han mente ikke der kunne være sket noget. Jeg skulle ringe igen hvis det begynder at bløde.

Anmeld

21. marts 2011

quar20

sommerbarn<3 skriver:

Ej hvor forfærdeligt.

Havde du smerter efter slaget?

Har bare forstyrret fødegangen to gange i løbet af de sidste par uger allerede.

Ja det var og er skrækkeligt...!!

Nej jeg var øm men havde ikke ondt..!! Fik ondt søndag aften, og blev hjemme fra udd. mandag for jeg ville lige ringe og blive tjekket, men om mogenen kl. 8 var det allerede for sent..!!

Og ja nogle JM'er kan blive noget så fornærmet og være ligeglade, men det er DIN RET at ringe derop - de siger selv ALLE SAMMEN... Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt.. I mit tilfælde blev det til en gang for lidt..

Anmeld

21. marts 2011

Sunflower

quar20 skriver:

Det var da virkelig vemmeligt!!! Var det et uheld? Ej det kommer slet ikke mig ved, undskyld. Blev bare så forbavset!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.