SSL skriver:
Jeg har bare så meget brug for at hører gode historier, men selvf. også med realitetssans! Altså, at det ER muligt for flere end man tror, at blive gravide efter en SA.. Og at det bliver til noget..
Jeg var ked, hele weekenden og har grædt så meget.. jeg tror bare ikke der er tåre tilbage nu, men bare en masse følelser der ikke helt kan komme ud
Tak for den gode opbakning, og STORT TILLYKKE med graviditeten!!!
)))))
Tusind tak og ja, de positive historier kan være dem der får én igennem dagen.
Efter min SA lærte vi virkelig hvor normalt det egentlig er. Det er som om det er et tabu ude i den virkelige verden. Vi fandt lige pludselig ud af at flere af vores vennepar, kolleger osv. har prøvet helt det samme og alle har flere børn idag.
Jeg var meget ked af at jeg nu skulle være "hende der har mistet et barn" men sådan var det bare slet ikke. Alle var super forstående og vi valgte at være meget åbne omkring det hele, for at de af vores venner der engang kommer i samme situation, ikke skal tro at de er de eneste.
Men når man selv står der, føles det som om man er den eneste i verden og ens krop er helt og aldeles unormal eller ude af funktion.
Håber det hjælper dig lidt at du bestemt ikke er den eneste og at det rent faktisk er ret normalt at få en SA...
Anmeld