Uretfærdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

SSL

Kender I dén følelse??? Jeg har været SÅ hidsig efter natten til lørdag, hvor jeg fik en SA! Heeeele lørdagen var jeg bare SÅ ked, jeg græd og græd.. Men her de efterflg. dage har jeg været helt igennem hidsig og irritabel! ALT irritere mig.. Jeg måtte nærmest råååååbe af min kæreste igår, "Det er så uretfærdigt, det er så tarveligt, det er så latterligt", jeg måtte slå ned i sengen for at komme ud med følelserne!

Idag er jeg irritabel og rigtig bange! Jeg er rigtig bange for at dette vil ske igen, og igen.. ? Jeg orker ikke flere af sådanne nedture igennem! Jeg har haft to biokemiske aborter, (måske 3).. Spørgsmålet er, om Jer der har haft én spontan, hvordan går/gik det efterflg.? Har I fået gentagende SA'er? Eller har I efterflg. gennemført en alm. graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Lisbeth1985

SSL skriver:

Kender I dén følelse??? Jeg har været SÅ hidsig efter natten til lørdag, hvor jeg fik en SA! Heeeele lørdagen var jeg bare SÅ ked, jeg græd og græd.. Men her de efterflg. dage har jeg været helt igennem hidsig og irritabel! ALT irritere mig.. Jeg måtte nærmest råååååbe af min kæreste igår, "Det er så uretfærdigt, det er så tarveligt, det er så latterligt", jeg måtte slå ned i sengen for at komme ud med følelserne!

Idag er jeg irritabel og rigtig bange! Jeg er rigtig bange for at dette vil ske igen, og igen.. ? Jeg orker ikke flere af sådanne nedture igennem! Jeg har haft to biokemiske aborter, (måske 3).. Spørgsmålet er, om Jer der har haft én spontan, hvordan går/gik det efterflg.? Har I fået gentagende SA'er? Eller har I efterflg. gennemført en alm. graviditet?

Jeg kender desværre følelsen alt for godt Det er super uretfærdigt, at det går sådan, når man virkelig ønsker sig et barn!!

Jeg håber, at verden snart ser lysere ud igen og at i hurtigt har en positiv test i hænderne igen

Mange kram og tanker fra Lisbeth

Anmeld

21. marts 2011

Tanja1234

Puha sikke en omgang..

Jeg kan ligeså tydeligt huske de følelser du sidder med nu. Mine tanker var meget på "at livet kan umuligt blive værre end det her" og jeg var rigtig ked af det i ca. en uge - men herefter begyndte jeg at kunne rumme tingene igen og kom langsomt videre.

Når det så er sagt så er det idag bare et ubehageligt minde og jeg er nu gravid i 29. uge - i øvrigt i første forsøg efter min SA.

Jeg ved godt at det ikke hjælper så meget med de trøstende ord lige nu - men tro på at fremtiden ser meget lysere ud og de følelser du har nu, bliver meget nemmere at bære med tiden.

Tanja

Anmeld

21. marts 2011

SSL

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kender desværre følelsen alt for godt Det er super uretfærdigt, at det går sådan, når man virkelig ønsker sig et barn!!

Jeg håber, at verden snart ser lysere ud igen og at i hurtigt har en positiv test i hænderne igen

Ja, man bliver så 'barnlig' og tænker at det er så skide uretfærdigt med narkomanerne der skyder den ene bebs ud efter den anden og får dem fjernet, og at folk der ikke overskuer børn får så mange osv osv osv, man bliver SÅ smålig i sin tankegang, for så firkantet er verden jo ikke! Men ja, man føler det bare så tarveligt, og har bare brug for at SKRIGE det ud! Stakkels min kæreste igår :/

Anmeld

21. marts 2011

Ellim

Øv, ej hvor er det bare irriterende... Det er jeg ked af at hører.. Håber snart det lykkes.. (heller intet nyt her) Har godt nok også mine "nedturer" Kender godt de dage hvor man bliver SÅ let tossede...  

for at der snart sker noget, og det bliver der..

Anmeld

21. marts 2011

SSL

Tanja1234 skriver:

Puha sikke en omgang..

Jeg kan ligeså tydeligt huske de følelser du sidder med nu. Mine tanker var meget på "at livet kan umuligt blive værre end det her" og jeg var rigtig ked af det i ca. en uge - men herefter begyndte jeg at kunne rumme tingene igen og kom langsomt videre.

Når det så er sagt så er det idag bare et ubehageligt minde og jeg er nu gravid i 29. uge - i øvrigt i første forsøg efter min SA.

Jeg ved godt at det ikke hjælper så meget med de trøstende ord lige nu - men tro på at fremtiden ser meget lysere ud og de følelser du har nu, bliver meget nemmere at bære med tiden.

Tanja

Jeg har bare så meget brug for at hører gode historier, men selvf. også med realitetssans! Altså, at det ER muligt for flere end man tror, at blive gravide efter en SA.. Og at det bliver til noget..

Jeg var ked, hele weekenden og har grædt så meget.. jeg tror bare ikke der er tåre tilbage nu, men bare en masse følelser der ikke helt kan komme ud Tak for den gode opbakning, og STORT TILLYKKE med graviditeten!!! )))))

Anmeld

21. marts 2011

SSL

Lisbeth1985 skriver:

Og Lisbeth, TAK for din søde besked!! )))

Anmeld

21. marts 2011

SSL

Ellim skriver:

Øv, ej hvor er det bare irriterende... Det er jeg ked af at hører.. Håber snart det lykkes.. (heller intet nyt her) Har godt nok også mine "nedturer" Kender godt de dage hvor man bliver SÅ let tossede...  

for at der snart sker noget, og det bliver der..

Tak skal du have søde! Er bare så indebrændt tror jeg.. Og jeg havde faktisk ikke troet det blev denne måned, så da det blev denne måned jeg fandt ud af det, var jeg bare LYKKELIG!

Anmeld

21. marts 2011

Noneother

Her var der kun 1 SA.
3 måneder efter var jeg gravid med min søn.

Så det endte lykkeligt her.

for dig.

Anmeld

21. marts 2011

Ellim

SSL skriver:

Tak skal du have søde! Er bare så indebrændt tror jeg.. Og jeg havde faktisk ikke troet det blev denne måned, så da det blev denne måned jeg fandt ud af det, var jeg bare LYKKELIG!

ihhh det er så mega meget snyd... Har ikke prøvede at teste posiktiv endnu - men kan lige forstille mig den lykke, og så bagefter at måtte blive NOGET så skuffet!! ØV!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.