Gulp , til hudlæge med dims !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Lady Marion <3

Det er ren rutine. Hvis hun har fjernet den med rivejern, så behøver du ikke gå og være nervøs, havde hun været det mindste i tvivl, så havde hun opereret den væk.  Men det der K-ord får de værste tanker frem *gyser*

Hmm Jøsses det var mange besvarelser jeg kom med , min com driller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Lady Marion <3

tazz skriver:

Det er ren rutine. Hvis hun har fjernet den med rivejern, så behøver du ikke gå og være nervøs, havde hun været det mindste i tvivl, så havde hun opereret den væk.  Men det der K-ord får de værste tanker frem *gyser*

Årh tak   og jo tak , det var med rivejernet  

Puha man er jo panisk bange for det K ord

Anmeld

21. marts 2011

Lady Marion <3

tazz skriver:

Årh tak   og jo tak , det var med rivejernet  

Puha man er jo panisk bange for det K ord

Anmeld

21. marts 2011

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Åh ja, havde en bule bag øret i hårkanten som min læge flippede over! Afsted til plastikkirurg og operation og resultatet? Ja en talgknop og jo den blev OGSÅ sendt ind selvom plastikkirurgen mente det var intet

Er vis på at det ER intet. Men det minder mig faktisk om at jeg OGSÅ har en dims på næsen som jeg er lidt forfængelig med, nu skal jeg også til at få det ordnet! Tak for det.

Tak for de beroligende ord   og afsted med dig også

Anmeld

21. marts 2011

<3

Muffi<3 skriver:

Tak for de beroligende ord   og afsted med dig også

Jamen selv tak! Nu skal jeg have dimsen ordnet. Var faktisk afsted for nogle år siden men de ville bedøve mig med nåle og nemlig rive den af og min er på næsetippen så der blev jeg sgu kylling, men nu hvor jeg har født og været mor i 3+år så kan jeg sgu sagtens det (tror jeg nok) og hvor sejt af dig at du gjorde det!!!

Anmeld

21. marts 2011

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Jamen selv tak! Nu skal jeg have dimsen ordnet. Var faktisk afsted for nogle år siden men de ville bedøve mig med nåle og nemlig rive den af og min er på næsetippen så der blev jeg sgu kylling, men nu hvor jeg har født og været mor i 3+år så kan jeg sgu sagtens det (tror jeg nok) og hvor sejt af dig at du gjorde det!!!

Den generede mit øje for voldsomt , men havde da troet hun lige ville trykke den ud   Blev også bedøvet med en kæmpe nål , så rivejern og til sidst brændt   Havde nok overvejet en ekstra gang hvis jeg kendte til den procedure

Meen har også været hos øjenlæge engang og fik fjernet et bygkorn   Puha det gør jeg ikke igen

Anmeld

21. marts 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Det er helt normalt at de sender den ind, så jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs. Jeg skal ind og ha fjernet 6 "skønhedspletter" de bliver også send ind 

Årh smukke det jeg glad for at høre   Ihh hvor bliver man hurtigt nervøs når man er moar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.