Gulp , til hudlæge med dims !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Lady Marion <3

Hej tøser ,,, Har længe haft en bums /vortelignende tingest i den ene næsefløj ,

Ikke særlig stor men den generede mig selvom folk ikke lagde mærke til den ..

Kommer lige fra hudlæge nu og hun har fjernet den og sendt den ind til undersøgelse for hudkræft   Shit tænker jeg nu , var aldrig gået til hudlæge med den hvis ikke jeg var så forfængelig ..  Ved i om det er standart ? At de sender nærmest alt ind ??

Nu jeg jo skide nervøs , får først svar om 14 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Pia.

Hej tøser ,,, Har længe haft en bums /vortelignende tingest i den ene næsefløj ,

Kommer lige fra hudlæge nu og hun har fjernet den og sendt den ind til undersøgelse for hudkræft   Shit tænker jeg nu , var aldrig gået til hudlæge med den hvis ikke jeg var så forfængelig ..  Ved i om det er standart ? At de sender nærmest alt ind ??

Hej swettyyy

ALT de fjerner fra din krop som ikke burde være der  bliver sendt ind... Det skal de gøre...

Så tror bestemt ikke du skal være nervøs...

det må være dejligt den er væk nu...

Knuser

Anmeld

21. marts 2011

Bom

Muffi<3 skriver:

Tror ikke du skal være så nervøs, da jeg gik på efterskole fik jeg et modermærke fjernet på ryggen, fordi det havde forandret sig, den sendte de også ind til undersøgelse, men der var heldigvis ingenting.. Mon ikke at det bare er fat gotyme (staves?)???

Anmeld

21. marts 2011

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Hej swettyyy

ALT de fjerner fra din krop som ikke burde være der  bliver sendt ind... Det skal de gøre...

Så tror bestemt ikke du skal være nervøs...

det må være dejligt den er væk nu...

Knuser

Årh gud hun fjernede den med et rivejern   Det altså ikke lige mig skulle jeg hilse og sige   Pyhaaaa ...  Har plaster på så kan ikke se om den egentlig er væk   ,,, Årh hvor er jeg glad for det du skriver smukke    Har lige opsnappet at du har været syg søde   ved de hva der er galt ?

Anmeld

21. marts 2011

Lady Marion <3

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Tror ikke du skal være så nervøs, da jeg gik på efterskole fik jeg et modermærke fjernet på ryggen, fordi det havde forandret sig, den sendte de også ind til undersøgelse, men der var heldigvis ingenting.. Mon ikke at det bare er fat gotyme (staves?)???

Tak Man bliver bare så møg forskrækket fordi man syntes man kommer med et kosmetisk problem og pludselig står man der og frygter hud kræft

Anmeld

21. marts 2011

Bom

Muffi<3 skriver:

Tak Man bliver bare så møg forskrækket fordi man syntes man kommer med et kosmetisk problem og pludselig står man der og frygter hud kræft

Ja vi kvinder kan jo godt være lidt forfængelige...  

Vi krydser fingre for at der ikke er noget i det..  

Giver du update på svar..

Anmeld

21. marts 2011

tazz

Det er ren rutine. Hvis hun har fjernet den med rivejern, så behøver du ikke gå og være nervøs, havde hun været det mindste i tvivl, så havde hun opereret den væk.  Men det der K-ord får de værste tanker frem *gyser*

Anmeld

21. marts 2011

<3

Åh ja, havde en bule bag øret i hårkanten som min læge flippede over! Afsted til plastikkirurg og operation og resultatet? Ja en talgknop og jo den blev OGSÅ sendt ind selvom plastikkirurgen mente det var intet

Er vis på at det ER intet. Men det minder mig faktisk om at jeg OGSÅ har en dims på næsen som jeg er lidt forfængelig med, nu skal jeg også til at få det ordnet! Tak for det.

Anmeld

21. marts 2011

Diana...

Det er helt normalt at de sender den ind, så jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs. Jeg skal ind og ha fjernet 6 "skønhedspletter" de bliver også send ind 

Anmeld

21. marts 2011

Lady Marion <3

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Ja vi kvinder kan jo godt være lidt forfængelige...  

Vi krydser fingre for at der ikke er noget i det..  

Giver du update på svar..

Tak og jo  i slipper ikke hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.