Endnu en update på for kort livmoderhals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

tine1985

Mor-til-Hasse skriver:

åhh det var godt det var positivt.. ja så det bare at holde sengen og slappe godt af.. må du være derhjemme eller skal du være indlagt fortsat?

Jeg er fortsat indlagt, men de sagde at jeg burde kunne rykke hjem senere, de ved bare endnu ikke hvornår. Men så længe min lille pige bliver hvor hun skal, tror jeg sådan set jeg kunne ligge hvor som helst, og være glad og tilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

signe.

tine1985 skriver:

Jeg er fortsat indlagt, men de sagde at jeg burde kunne rykke hjem senere, de ved bare endnu ikke hvornår. Men så længe min lille pige bliver hvor hun skal, tror jeg sådan set jeg kunne ligge hvor som helst, og være glad og tilfreds

Okay, ja det er jo det vigtigste, så kan man vænne sig til meget

Anmeld

21. marts 2011

misspippi

Dejligt at du laver opdateringer, så man kan følger med fra  sidelinien

Og så vil jeg da bare lige ønske dig held og lykke og håber for dig at den lille bliver i maven så længe som muligt.

Et lille  herfra

Anmeld

21. marts 2011

tine1985

Nå du er blevet indlagt ja det havde jeg ikke liiiige tænkt på..... Troede du var blevet smidt hjem :-)

Men dejligt alt er godt, selvom hospital sengene ikke er såååååååå fantasiske at ligge i griner.... Jeg glædede mig til at komme hjem da jeg havde født hehe

Tror det er ubehageligt at ligge med røven i vejret i de fleste senge Men nøj hvor jeg glæder mig til noget privatliv, ordenlig mad og at putte med kæresten

Anmeld

21. marts 2011

tine1985

Tanja1234 skriver:

Nej jeg har haft for tidlig vandafgang siden uge 16. Blev "lagt ned" i uge 19 og nu er jeg 28+3. Lægerne siger at det er lidt af et mirakel at vi er nået så langt, så det er vi selvfølgelig lykkelige for.

Hvis ikke hun selv vælger at komme før, så bliver hun taget ved pks senest d. 20. april. Hun ligger med numsen ned og kan ikke vende sig pga. det manglende vand. Så bare 1 måned endnu....

Nu er det jo meget forskelligt hvad man er til af underholdning men min tid går bl.a. med:

Lydbøger (det kan blive overraskende irriterende at ligge i samme stilling og læse (tunge) bøger. Lydbøger er tit på tilbud rundt omkring og så kan man også låne dem via biblioteket via www.netlydbog.dk.

Computerspil bl.a. Sims3 og Farmerama på internettet. Tv2 har en udemærket samling af alle mulige spil man kan fordrive tiden med.

Serier - på www.fastpasstv.com/tv kan du finde links til gratis streaming af stort set alle de serier du kan forestille dig. Også helt frem til de nyeste afsnit som ikke har kørt herhjemme endnu.

Sudoku og kryds og tværs

Skriver dagbog - ikke kun om hvad der sker i løbet af dagen men lige så meget om de tanker, både gode og dårlige, som fiser gennem hovedet når man er så meget alene og inaktiv. Det har i hvet fald hjulpet mig meget til at holde styr på mit hoved og undgå at blive helt tosset

En masse besøg fra venner og familie. Nogen gange kan veninderne komme forbi en hel dag og stene tv osv. sammen med mig. Så laver de mad og vi hygger (min kæreste er kok så han er tit på arbejde 12 timer i træk).

Håber noget af det kan bruges.

Det var da også helt vildt at du alligevel har kunne gå så længe. Det er utroligt hvad kroppen og baby inde i maven kan, til trods for at tingene ikke går efter planen!! Men håber da inderligt for dig at du først ser hende d. 20. Og tusind tak for de mange fif! Så er der da vidst til et par timers tidsfordriv hen over de næste måneder

Anmeld

21. marts 2011

tine1985

misspippi skriver:

Dejligt at du laver opdateringer, så man kan følger med fra  sidelinien

Og så vil jeg da bare lige ønske dig held og lykke og håber for dig at den lille bliver i maven så længe som muligt.

Et lille  herfra

Tusind tak for de venlige tanker

Anmeld

21. marts 2011

MetteMe

tine1985 skriver:

Hej igen! Synes lige at jeg ville lave en ny tråd til dagens opdatwring, så det er mere overskueligtJeg er i morges blevet scannet igen af overlægen, og det var heldigvis ret positivt denne gang. Først da han kiggede ind på min livmoderhals så den faktisk ret fin ud.. Men ligeså snart han 'drillede' den, forsvandt den helt og åbnede sig lidt Gik faktisk så hurtigt at han kaldte den fascinerende (manden har 40 års erfaring, så ikke lige det fedeste at høre). Men det vigtigste var at han sagde at vi havde opdaget tids nok til at jeg ikke skal være bange for at føde lige forløbig. Så hvis man tegner en tidslinie fra dags dato til termin, ligger jeg længere ovre i terminsenden, end i dags dato enden. Så ligeså snart han sagde det åndede vi lettet op!!! Jeg er nu på noget vehæmmende medicin, som han håber vil gøre min livmoderhals lidt mere stabil, for lige nu må jeg kun rejse mig for at tisse, og så scanner han mig igen onsdag for at se hvilken effekt det har haft. Så vi må endnu engang vente, men heldigvis har vi fået det vigtigste afgjort, altså at jeg ikke føder lige her de næste og afgørende uger!!!!

Virkelig dejlige nyheder!!! 

Det må være en lettelse for jer at få at vide. Så selvom den næste tid måske ikke bliver sjov når du er sengeliggende så kan du/I måske alligevel få lidt ro i sindet Det vigtigste er jo at den lille frøken bliver lige der hvor hun er nu

Og kan godt forstå man ikke lige synes det er fedt at "imponere" en så erfaren læge med sin fascinerende livmoder-Men trak altså lidt på smilebåndet da jeg læste det

Knus herfra

Anmeld

22. marts 2011

tine1985

MetteMe skriver:

Virkelig dejlige nyheder!!! 

Det må være en lettelse for jer at få at vide. Så selvom den næste tid måske ikke bliver sjov når du er sengeliggende så kan du/I måske alligevel få lidt ro i sindet Det vigtigste er jo at den lille frøken bliver lige der hvor hun er nu

Og kan godt forstå man ikke lige synes det er fedt at "imponere" en så erfaren læge med sin fascinerende livmoder-Men trak altså lidt på smilebåndet da jeg læste det

Knus herfra

Tak, vi er også bare sååå lettet!!! Så længe lillepigen klarer den, så tar vi bare resten med. Og har også grint lidt at lægens fascination Særligt fordi min egen læge stod og sagde Wauv og neej, og kaldte mig et helt fænomen, da hun første gang så min meget bagoverbøjede livmoder til gynækologisk tjek. Så jeg har efterhånden en god række kommentarer om mit underliv Men nu har jeg da i det mindste fået overlægen som kontaktlæge ligepludselig! Så der er da fordele ved at kunne imponere

Anmeld

22. marts 2011

MetteMe

tine1985 skriver:

Tak, vi er også bare sååå lettet!!! Så længe lillepigen klarer den, så tar vi bare resten med. Og har også grint lidt at lægens fascination Særligt fordi min egen læge stod og sagde Wauv og neej, og kaldte mig et helt fænomen, da hun første gang så min meget bagoverbøjede livmoder til gynækologisk tjek. Så jeg har efterhånden en god række kommentarer om mit underliv Men nu har jeg da i det mindste fået overlægen som kontaktlæge ligepludselig! Så der er da fordele ved at kunne imponere

Haha  Alletiders! Det bliver din datter uden tvivl fantastisk stolt af at få fortalt senere hen -Det er jo lige til konfirmations talen

Men skønt I holder fanen højt. 

Anmeld

27. marts 2011

Najsen86

Dejligt med en positiv update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.