Nej jeg har haft for tidlig vandafgang siden uge 16. Blev "lagt ned" i uge 19 og nu er jeg 28+3. Lægerne siger at det er lidt af et mirakel at vi er nået så langt, så det er vi selvfølgelig lykkelige for.
Hvis ikke hun selv vælger at komme før, så bliver hun taget ved pks senest d. 20. april. Hun ligger med numsen ned og kan ikke vende sig pga. det manglende vand. Så bare 1 måned endnu....
Nu er det jo meget forskelligt hvad man er til af underholdning men min tid går bl.a. med:
Lydbøger (det kan blive overraskende irriterende at ligge i samme stilling og læse (tunge) bøger. Lydbøger er tit på tilbud rundt omkring og så kan man også låne dem via biblioteket via www.netlydbog.dk.
Computerspil bl.a. Sims3 og Farmerama på internettet. Tv2 har en udemærket samling af alle mulige spil man kan fordrive tiden med.
Serier - på www.fastpasstv.com/tv kan du finde links til gratis streaming af stort set alle de serier du kan forestille dig. Også helt frem til de nyeste afsnit som ikke har kørt herhjemme endnu.
Sudoku og kryds og tværs 
Skriver dagbog - ikke kun om hvad der sker i løbet af dagen men lige så meget om de tanker, både gode og dårlige, som fiser gennem hovedet når man er så meget alene og inaktiv. Det har i hvet fald hjulpet mig meget til at holde styr på mit hoved og undgå at blive helt tosset 
En masse besøg fra venner og familie. Nogen gange kan veninderne komme forbi en hel dag og stene tv osv. sammen med mig. Så laver de mad og vi hygger (min kæreste er kok så han er tit på arbejde 12 timer i træk).
Håber noget af det kan bruges.
Anmeld