Hvornår så I de første tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Vi er lige gaaet i gang med Project Baby, og jeg taenkte paa, hvornaar saa I de foerste tegn paa graviditet ? kvalme, opkast osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Mor010711

Ømme bryster allerede i 4. uge ca. Kvalmen kom i 7. uge og så er der ellers kommet alt muligt til løbende.

Held og lykke med projektet 

Anmeld

21. marts 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

Vi er lige gaaet i gang med Project Baby, og jeg taenkte paa, hvornaar saa I de foerste tegn paa graviditet ? kvalme, opkast osv..

de første tegn kom ret hurtigt efter. kroppen forandrer sig jo og jeg kunne godt mærke at der var noget som der ikke plejede at være før.

min kvalme og ømme bryster kom først i uge 7-8

Anmeld

21. marts 2011

Filippa & Liva

Uge 5 kom symptomerne..

Anmeld

21. marts 2011

channie-g

Anonym skriver:

jeg startede ud med ømme bryster i uge 4 og kvalme i uge 5 og har det stadig til tider (er i uge 8 nu)

Anmeld

21. marts 2011

Bshizzle

Mor010711 skriver:

Ømme bryster allerede i 4. uge ca. Kvalmen kom i 7. uge og så er der ellers kommet alt muligt til løbende.

Held og lykke med projektet 

Følger lige trop her.. ..

Vi havde prøvet knap 5 mdr.. og havde faktisk lige lagt projekt baby på hylden, da det ikke skulle gå ind over min dreng's fødselsdag. ... men Wups !..

.. Held og lykke med Projekt baby..  

Anmeld

21. marts 2011

Sabina

Anonym skriver:

Kvalmen kom efter 5 uger.
Og varede så 16 uger

Anmeld

21. marts 2011

*Sofie*

Uge 8 med ømme bryster

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar.

Mens kom, saa der var desvaerre ikke nogen Haaber det lykkes i naeste maaned..

Men ellers, har I hoert om nogen, der kan maerke tegn paa det efter bare to uger ? Og hvor der er en lille boellespire i maven ?

Anmeld

16. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Mange tak for jeres svar.

Mens kom, saa der var desvaerre ikke nogen Haaber det lykkes i naeste maaned..

Men ellers, har I hoert om nogen, der kan maerke tegn paa det efter bare to uger ? Og hvor der er en lille boellespire i maven ?

Der er ægget kun lige blevet befrugtet, så nej, du KAN IKKE der, da homoner tidligst dannes i slutningen af 3. uge/starten af 4. uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.