Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er lige gaaet i gang med Project Baby, og jeg taenkte paa, hvornaar saa I de foerste tegn paa graviditet ? kvalme, opkast osv..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ømme bryster allerede i 4. uge ca. Kvalmen kom i 7. uge og så er der ellers kommet alt muligt til løbende.
Held og lykke med projektet
Anonym skriver: Vi er lige gaaet i gang med Project Baby, og jeg taenkte paa, hvornaar saa I de foerste tegn paa graviditet ? kvalme, opkast osv..
de første tegn kom ret hurtigt efter. kroppen forandrer sig jo og jeg kunne godt mærke at der var noget som der ikke plejede at være før.
min kvalme og ømme bryster kom først i uge 7-8
Uge 5 kom symptomerne..
jeg startede ud med ømme bryster i uge 4 og kvalme i uge 5 og har det stadig til tider (er i uge 8 nu)
Mor010711 skriver: Ømme bryster allerede i 4. uge ca. Kvalmen kom i 7. uge og så er der ellers kommet alt muligt til løbende. Held og lykke med projektet
Følger lige trop her.. ..
Vi havde prøvet knap 5 mdr.. og havde faktisk lige lagt projekt baby på hylden, da det ikke skulle gå ind over min dreng's fødselsdag. ... men Wups !..
.. Held og lykke med Projekt baby..
Uge 8 med ømme bryster
Mange tak for jeres svar.
Mens kom, saa der var desvaerre ikke nogen Haaber det lykkes i naeste maaned..
Men ellers, har I hoert om nogen, der kan maerke tegn paa det efter bare to uger ? Og hvor der er en lille boellespire i maven ?
Anonym skriver: Mange tak for jeres svar. Mens kom, saa der var desvaerre ikke nogen Haaber det lykkes i naeste maaned.. Men ellers, har I hoert om nogen, der kan maerke tegn paa det efter bare to uger ? Og hvor der er en lille boellespire i maven ?
Der er ægget kun lige blevet befrugtet, så nej, du KAN IKKE der, da homoner tidligst dannes i slutningen af 3. uge/starten af 4. uge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128