Desværre stadig fælles forældremyndighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Leneur

Og synes i den grad at systemet svigter et barn.

Nu fik min advokat jo ingen begrundelse for hvorfor de stadig ville opretholde den fælles, da det var telefonisk men hun er også lidt uforstående overfor dommen, da hun lige som mig ikke mener at en far der ikke gider sit barn. Ikke har kontakt til. Ikke sender jul- og fødselsdagsgave til, skal have fælles bare fordi lovgivningen er skruet sådan sammen at man kun ser på faren's synspunkt og ikke barnets tarv.

Er fuldstændig i chok og rystet men må jo op på hesten igen og få den anket, så det bliver landsretten og jeg er villig til at gå hele vejen for mit barn's skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

kiwilouise

Leneur skriver:

Nu fik min advokat jo ingen begrundelse for hvorfor de stadig ville opretholde den fælles, da det var telefonisk men hun er også lidt uforstående overfor dommen, da hun lige som mig ikke mener at en far der ikke gider sit barn. Ikke har kontakt til. Ikke sender jul- og fødselsdagsgave til, skal have fælles bare fordi lovgivningen er skruet sådan sammen at man kun ser på faren's synspunkt og ikke barnets tarv.

Er fuldstændig i chok og rystet men må jo op på hesten igen og få den anket, så det bliver landsretten og jeg er villig til at gå hele vejen for mit barn's skyld.

ja man skulle tro at de nye regler tænker mere på faren end på barnet.

du får lige en med på vejen

Anmeld

21. marts 2011

Leneur

kiwilouise skriver:

ja man skulle tro at de nye regler tænker mere på faren end på barnet.

du får lige en med på vejen

Tak, det har jeg godt nok også brug for i dag.

Anmeld

21. marts 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Gud hvor er det bare helt ekstremt langt ude.

Jeg synes du og din advokat skal henvende jer til ombudsmanden. Medierne er også en mulighed.

Anmeld

21. marts 2011

Rockertand

Leneur skriver:

Jeg kender intet til din historie/baggrund udover det nævnte, men tillader mig lige at spørge - hvad er problemet i, at der er fælles forældremyndighed? Det har vel ikke nogen praktisk betydning for dig? Det virker til at være et følsomt emne for dig, så derfor undskylder jeg på forhånd, hvis mit spørgsmål går for tæt på dig.

Anmeld

21. marts 2011

Chr-Hei

Leneur skriver:

Systemet et nogle gange helt til rotterne Vi har stået i noget alla det samme .. min stedsøn har også en mor som ikke burde se sit barn pga hendes personlige tilstand..

Vi søgte advokat ved fastsættelse af samvær og ville have søgt fuld forældre myndighed over Lukas men nej nej vi fik at vide det ku vi ligeså godt droppe da moderen skal være enten :

Alkoholiker, Nakoman eller fængslet før de går med til at give fuld forældremyndighed.. Syntes det er SÅ langt ude og de eneste tabere i sådanne sager er sgu barnet..

Håber for dig det hjælper anke ..

Anmeld

21. marts 2011

Leneur

Rockertand skriver:

Jeg kender intet til din historie/baggrund udover det nævnte, men tillader mig lige at spørge - hvad er problemet i, at der er fælles forældremyndighed? Det har vel ikke nogen praktisk betydning for dig? Det virker til at være et følsomt emne for dig, så derfor undskylder jeg på forhånd, hvis mit spørgsmål går for tæt på dig.

Fordi han jo på ingen måde er en del af min datters liv og faktisk ikke vil hende, så er det da helt hen i vejret at han skal være medbestemmende i sager omkring hende. Jeg kan heller ikke stole på at han i det hele taget vil give sit besyv med angående hende. Derfor det er så vigtigt for mig at få den fulde, så han en gang for alle er ude af vores liv.

Anmeld

21. marts 2011

Leneur

RGN skriver:

Gud hvor er det bare helt ekstremt langt ude.

Jeg synes du og din advokat skal henvende jer til ombudsmanden. Medierne er også en mulighed.

Ja men prøver lige de gængse instanser først...

Anmeld

21. marts 2011

Leneur

Heidi-ra skriver:

Systemet et nogle gange helt til rotterne Vi har stået i noget alla det samme .. min stedsøn har også en mor som ikke burde se sit barn pga hendes personlige tilstand..

Vi søgte advokat ved fastsættelse af samvær og ville have søgt fuld forældre myndighed over Lukas men nej nej vi fik at vide det ku vi ligeså godt droppe da moderen skal være enten :

Alkoholiker, Nakoman eller fængslet før de går med til at give fuld forældremyndighed.. Syntes det er SÅ langt ude og de eneste tabere i sådanne sager er sgu barnet..

Håber for dig det hjælper anke ..

Ja og det værste er da at han har været i fængsel og bla. skal igen, fordi han har fusket i mit navn men må jo som sagt få den i landsretten.

Anmeld

21. marts 2011

Chr-Hei

Leneur skriver:

Ja og det værste er da at han har været i fængsel og bla. skal igen, fordi han har fusket i mit navn men må jo som sagt få den i landsretten.

JA det syntes jeg godt nok ogs du ska så for det burde da være en klart oplagt grund til han ikke burde have del i opdrage et barn ..

For det at det lykkedes for PUHA det kan være en lang og nervepirrende kamp .. især når man selv sys den ligger lige til høje benet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.