Hjælp mig igen - surf-/shopping-gudinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

kiwilouise

Lullaby skriver:

Det er ærgeligt at du ikke kommer til Vordingborg. Her har vi en butik med vildt mange flotte, elegante, galla ja you name it kjoler som manden henter hjem fra Paris.

hvad hedder butikken? kunne da være man lige kiggede forbi en af dagene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Rosa

3rollinger skriver:

Bliver den saa i stil med den du boed paa paa Ebay?

Nu maa du huske at tage en masse billeder naar du er klar til festen

Neeej, den blev i en lidt anden stil - mere romantisk med fine broderier - men virkelig virkelig fin - jeg sender masser af billeder - I promise! 

Anmeld

23. marts 2011

Lullaby

kiwilouise skriver:

hvad hedder butikken? kunne da være man lige kiggede forbi en af dagene

Salon nr. 1

Anmeld

24. marts 2011

Tulle28

Rosa skriver:

Jeg skal til en fest inden længe og i den forbindelse har jeg bestemt at jeg vil have sådan en rigtig romantisk amerikansk promdress. Gerne vintage, men det er ikke et must. Prisen: MAX. 2000kr. 

Den må helst ikke være bar over skuldrene, og den skal være pudder-/champagnefarvet eller i en lys gråbrun. Allernådigst kan en lysegrøn gå an. Blonder og bånd er mere end tilladt, og med rigtigt strutskørt til under knæet! 

Mit stakkels hoved smerter efter en timelang forgæves googlejagt UDEN resultat! Hvem kan hjælpe???

Kh

Rosa

Har du fundet en kjole? Jeg faldt lige over denne - såååååå fin! Desværre skal jeg ikke til nogen fester i den nærmeste fremtid, hvor den kunne passe....

http://cgi.ebay.com/Vintage-50s-Tangerine-Chiffon-Lace-Party-Prom-Dress-XS-/160563067219?pt=Vintage_Women_s_Clothing&hash=item25624df953

Anmeld

24. marts 2011

Giraffen

Rosa skriver:

Jeg skal til en fest inden længe og i den forbindelse har jeg bestemt at jeg vil have sådan en rigtig romantisk amerikansk promdress. Gerne vintage, men det er ikke et must. Prisen: MAX. 2000kr. 

Den må helst ikke være bar over skuldrene, og den skal være pudder-/champagnefarvet eller i en lys gråbrun. Allernådigst kan en lysegrøn gå an. Blonder og bånd er mere end tilladt, og med rigtigt strutskørt til under knæet! 

Mit stakkels hoved smerter efter en timelang forgæves googlejagt UDEN resultat! Hvem kan hjælpe???

Kh

Rosa

nu ka jeg se du bor i Århus - har du prøvet Sophies Fredag?

Anmeld

24. marts 2011

Steph_Laurits

Giraffen skriver:

nu ka jeg se du bor i Århus - har du prøvet Sophies Fredag?

Hun har fundet en

Derfor skulle hun bruge kjole til en fest: https://www.baby.dk/debat/98371pi1/ordet-er-frit/svenskefandens-knaefald.aspx

Anmeld

24. marts 2011

Giraffen

StephanieJ skriver:

Hun har fundet en

Derfor skulle hun bruge kjole til en fest: https://www.baby.dk/debat/98371pi1/ordet-er-frit/svenskefandens-knaefald.aspx

hihi ja det har jeg lige læst

Anmeld

24. marts 2011

Rosa

Ja, undskyld at jeg løj for jer, piger 

Anmeld

24. marts 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Ja, undskyld at jeg løj for jer, piger 

Vi vil se den på, vi vil se den på, vi vil se den på ....WEEEEEEEEEE

Anmeld

24. marts 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Vi vil se den på, vi vil se den på, vi vil se den på ....WEEEEEEEEEE

Yesh, så snart den kommer, så må I se den på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.