Hjælp mig igen - surf-/shopping-gudinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Rosa

K&S skriver:

Jeg lover...! Så jeg vil gerne se et billede

Ren silke med satindetaljer  Aldrig brugt, stadig med originale mærker på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

K&S

Rosa skriver:

Ren silke med satindetaljer  Aldrig brugt, stadig med originale mærker på.

WOW WOW WOW, siger jeg bare...!

Jeg så dit "i-byen-indlæg" og jeg tror den vil passe super godt til dig

Anmeld

22. marts 2011

Rosa

K&S skriver:

WOW WOW WOW, siger jeg bare...!

Jeg så dit "i-byen-indlæg" og jeg tror den vil passe super godt til dig

Haha, jeg stod op kl 5 i morges for at chekke og den blev desværre ikke solgt til mig - jeg havde i et øjebliks overmod sat mit maxbud til 400 dollars - den blev solgt til 920 dollars 

Så jeg er på'en igen - men jeg har fundet en side der hedder iOffers, som har en masse fine ting som ikke kommer fra USA, så jeg kigger videre (hurra for overspringshandlinger!!!).

Anmeld

22. marts 2011

K&S

Rosa skriver:

Haha, jeg stod op kl 5 i morges for at chekke og den blev desværre ikke solgt til mig - jeg havde i et øjebliks overmod sat mit maxbud til 400 dollars - den blev solgt til 920 dollars 

Så jeg er på'en igen - men jeg har fundet en side der hedder iOffers, som har en masse fine ting som ikke kommer fra USA, så jeg kigger videre (hurra for overspringshandlinger!!!).

920 dollars...!!!!! YAIKS....!

Håber du finder noget godt og lige så NICE

Anmeld

22. marts 2011

norenberg

qxl har mange flotte og nye kjoler under kategorien galla kjoler, har selv tit købt kjoler der som vorkelig har været billige og flotte

Anmeld

22. marts 2011

Rosa

Jeg er i gang med at forhandle om en kjole på iOffer som virkelig er fin. Den er dog ikke i 50'erstilen, men jeg vil forsøge at få hende til at justere lidt på den så jeg kan få den efter mit hoved 

Anmeld

22. marts 2011

3rollinger

Hej Rosa

Jeg faldt lige over denne idag og kom til at taenke paa dig. Denne har godt nok ikke farven, men den har vist stilen. Og farven ville jo uden tvivl klaede dig godt. Og saa er den ikke saa dyr.

Anmeld

22. marts 2011

Frøken Sørensen

Nu ved jeg ikke hvornår du skal bruge kjolen???

Men prøv evt, at kontakte inch by inch. De syer kjoler efter ønske og ens egne mål. de er super dygtige og syer ofte til kendte.

Jeg fik syet en lang gallakjole sidste sommer efter et billede jeg havde fundet på nettet. Og jeg gav lige under 1900 for den!

Anmeld

22. marts 2011

Rosa

3rollinger skriver:

Hej Rosa

Jeg faldt lige over denne idag og kom til at taenke paa dig. Denne har godt nok ikke farven, men den har vist stilen. Og farven ville jo uden tvivl klaede dig godt. Og saa er den ikke saa dyr.

Den er supersød  Men jeg har gang i forhandlinger med en dame der syr kjolerne efter mål, så den tror jeg at jeg tager 

Anmeld

23. marts 2011

3rollinger

Rosa skriver:

Den er supersød  Men jeg har gang i forhandlinger med en dame der syr kjolerne efter mål, så den tror jeg at jeg tager 

Bliver den saa i stil med den du boed paa paa Ebay?

Nu maa du huske at tage en masse billeder naar du er klar til festen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.