Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke nogle dejlige baby-børn i har !
Jeg vil os smide et par af de nye af Liam ind, MEN jeg kan ikke finde ud af at uploade billeder, nogen der lige kan give en vejledning?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ih der er ik noget bedre end at vise sin baby frem...
og hold da op nogle dejlige guldklumper i har allesammen..
Her er lige et par billeder af Valdemar, på 9 mdr.
benjamins'mor skriver: Ej, hvor er hun kær. Benjamin bliver snart 3 mdr, og synes da godt nok han er en lille tynd splejs i forhold til din pige.
Ej, hvor er hun kær.
Benjamin bliver snart 3 mdr, og synes da godt nok han er en lille tynd splejs i forhold til din pige.
Caroline vejede også 4 kg da hun kom til verden og vejer idag 6 kg. Så jo hun er en stor pige i forhold til mange andre på hendes alder
AmalieMalle skriver: Sikke nogle dejlige baby-børn i har ! Jeg vil os smide et par af de nye af Liam ind, MEN jeg kan ikke finde ud af at uploade billeder, nogen der lige kan give en vejledning?
nede under den boks du skriver i skulle der meget gerne stå ''tilføj billeder'' så trykker du bare der, og vælger billeder fra din computer..
Her er vores krølfis Billedet er 7 uger gammelt, så der er nok sket lidt siden...
Og nej, jeg er ikke færdig med at ruge endnu Jeg vil bare også være med
Det så hyggeligt, med de tråde hvor man viser sit barn/børn frem. Jeg kan starte med min lækkermås, Malik her er lidt nye billeder fra idag. Malik bliver 11 måneder d. 24
Her er min dejlige bonusdatter, hun er 5 år
Persille83 skriver: Caroline vejede også 4 kg da hun kom til verden og vejer idag 6 kg. Så jo hun er en stor pige i forhold til mange andre på hendes alder
Benjamin vejede 3390 g da han kom til verden og sidst han blev vejet 5440 g.
CamillaRH skriver: nemmelig - hehe.. det simpelthen så sødt! man må da håbe det stopper inden de bliver for gamle. tror de kommer galt afsted - hvis de gør det som 8 årige hahaha
nemmelig - hehe.. det simpelthen så sødt! man må da håbe det stopper inden de bliver for gamle. tror de kommer galt afsted - hvis de gør det som 8 årige hahaha
haha kan lige se det for mig
Så prøver vi lige
Her er min dejlige Liam skat <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128