Må jeg se din baby/børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Carina1977

kamtok skriver:

Dér ser han da bare rigtig sød og dejlig ud  Han ligner en der gerne vil være rigtig "artig" på billedet, men har alligevel et dejligt "kækt" blik i øjnene..

Åhh ja....det er så også et af de billeder, hvor han arter sig  men han er temmelig træt der, så måske derfor hehe

Men ja han er en dreng med krudt i måsen og en rigtig lille drillepind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

MaliksMor

Carina1977 skriver:

Nu er min søn jo ikke helt så lille mere

Har desværre ikke så mange billeder af min søn på computeren, og de er ikke så gode de billeder jeg har af ham. Enten ser han for søvning ud, for fjollet ud eller også så skaber han sig bare....typisk den alder hehe.

Men her er et:

Hvor er han skøn

Anmeld

20. marts 2011

Chamomile

Hvor er hun køn

1000 Tak

Anmeld

20. marts 2011

MaliksMor

Jennifer skriver:

haha jeps sådan er det også her og så er det ligemeget om det er oldemor eller "kæresten" på 4 måneder haha.. årh de små charmetrolde

nemmelig - hehe

.. det simpelthen så sødt! man må da håbe det stopper inden de bliver for gamle. tror de kommer galt afsted - hvis de gør det som 8 årige hahaha

Anmeld

20. marts 2011

Carina1977

CamillaRH skriver:

Hvor er han skøn

Tak skal du ha  og din Malik er bare så dejlig.....han ligner en krudt-mås

Anmeld

20. marts 2011

MaliksMor

Carina1977 skriver:

Tak skal du ha  og din Malik er bare så dejlig.....han ligner en krudt-mås

Tak

- det er han også. nogle gange tager han helt pusten fra en! han kan bare ikke sidde stille. der skal hele tiden ske noget;-)

Anmeld

21. marts 2011

Dansker I Holland

CamillaRH skriver:

Det så hyggeligt, med de tråde hvor man viser sit barn/børn frem.

Jeg kan starte med min lækkermås, Malik her er lidt nye billeder fra idag. Malik bliver 11 måneder d. 24

Ihh sikke en DEJLIG tråd Elsker at se billeder af jeres børn herinde De er bare SÅ nuser! Så kan jeg da lige vise nogle af mine billeder af vores (på tirsdag) 4 mdr gamle datter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

MaliksMor

NR3ønskebarn skriver:

Ihh sikke en DEJLIG tråd Elsker at se billeder af jeres børn herinde De er bare SÅ nuser! Så kan jeg da lige vise nogle af mine billeder af vores (på tirsdag) 4 mdr gamle datter

Hvor er hun DEJLIG!

sikke nogle vidunderlige øjne..

Anmeld

21. marts 2011

Carina1977

CamillaRH skriver:

Tak

- det er han også. nogle gange tager han helt pusten fra en! han kan bare ikke sidde stille. der skal hele tiden ske noget;-)

Åhh hvor jeg bare husker det så tydeligt  Synes tiden går alt for hurtigt, kan bare slet ikke forstå at Mark bliver 11 år til sommer....det var jo igår jeg fødte ham

her er nogle billeder af Mark, da han var mindre:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

Dansker I Holland

CamillaRH skriver:

Hvor er hun DEJLIG!

sikke nogle vidunderlige øjne..

Takker Ja hun har nogle vildt smukke øjne Og din Malik ser da bare super sød ud Rigtig dejlig charmetrold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.